ben het zwanger zijn helemaal zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celia82, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Misschien raar maar goed..ik ben het helemaal zat!!!
    Ik voel me niet lekker in me vel:x
    Die stomme zwangerschapkleren ben ik zat!
    Zie allemaal leuke dingen in de stad voor de winter maar wie zegt dat ik me figuur weer snel terug heb?
    Heb een winterjas nodig zie veel leuke maar die staan natuurlijk weer achterlijk nu..ze gaan niet dicht.

Kan geen leuke laarzen kopen omdat me dikke benen er moeilijk in passen.

Kortom ik heb het helemaal gehad!! wou dat ik 2 maanden verder was!

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    deze kon in de klaagtopic trouwens;)

3. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Haai meid!!!

Ach, elke vrouw heeft die momenten wel.
    Maar jeetje, je moet nog wel ff zeg!

Probeer de leuke dingen ook te zien van alles en geniet van je zwangerschap.
    Voordat je het weet is het voorbij, het is zoooo speciaal allemaal.

Volgend jaar pas je wel weer in leuke kleding en zullen er ook wel leuke laarzen in de winkel zijn!

Liefs Elly.

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik kijk bewust niet naar leuke kleding, komt later wel weer. Als je jezelf zo blijft kwellen worden het geen leuke laatste weken hoor. Probeer er nog van te genieten dat je nu nog je kindje in je buik hebt. Als het er straks is heb je eerst je handen vol en heb je helemaal geen tijd om te shoppen denk ik hoor ;)

Ik heb het er ook wel eens moeilijk mee, maar ach, het hoort erbij...;)

5. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Iedereen is het wel eens zat.
    Ik heb nog een dochter van 3 in het rond lopen en dus is voor mijn gevoel deze zwangerschap ook zwaarder en vermoeiender dan de eerste.

Maar aan de andere kant ben ik zo gelukkig dat ik bij de vrouwen hoor die zwanger KAN worden, denk daar eens aan.

6. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hahaha zo herkenbaar... (lach je niet uit hoor is meer een zelfspot lachje)

Zal ik je wat vertellen... ik heb precies hetzelfde (en ook nog als shopaholic zijnde) en het beste van het stuk moet nog komen..

WERK OOK NOG EENS IN EEN KLEDINGZAAK OOK!!

Al die mooie nieuwe collecties gaan door mijn handen, maar kan ze nog LANG niet dragen. Heb wel een nieuwe winterjas gekocht, ik kon het niet laten. Hoop ook zo dat ik die wel gewoon pas na de bevalling! Gewoon iets non-positie aan!

7. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    heeeeeeeeel herkenbaar hoor, ben het gewoon zat dat ik die leuke kleding niet meer aankan, die zwangerschapsbroeken met die banden komen me strot uit, ik draag ze echt amper omdat ik het totaal niet lekker vind zitten
    loop het liefst de hele dag in een joggingsbroek met een los shirt

echt heel charmant, NOT! :D

als het nu kouder wordt af en toe heb ik ook geen jas om aan te doen, past niet meer met die buik, en ga echt geen jas kopen waar ik wel inkan voor die paar weken nog :(

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi Dames,
    Vandaag voel ik me wel wat beter hahahaha.
    Ik had me dag gewoon niet en was op zoek na een jas die ik nog steeds niet heb.

Ben gewoon die stomme broeken ook zat;)

Groetjes

9. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    zo denk ik helemaal niet,.
    heb van de week nog hardstikke mooie kleding gekocht waar me buikie mooi in uitkomt.
    we hebben mazzel met de jurkies leggings met laarzen op t moment :d

heb ook zat kwalen, maar ik ben zo blij dat ik zwanger ben..
    t is de laatste x in me leven , dat weet ik zeker dus ik geniet van elke dag. probeer ik atthans

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    de zwangerschap zat zijn vanwege kleding?? kom op waar maak je je druk om.. wees blij dat je zo'n heerlijk wondertje in je buik hebt! er zullen genoeg zijn die er alles voor over hebben ;)

11. Ik zit er ook wel doorheen hoor.. ik ben de kleding ook wel zat want het zit absoluut niet lekker die positiebroeken. Maar goed dat is straks ook wel weer voorbij. Ik word wel gek van alle pijnen.. ben superblij met ons kindje maar iedere dag al die bekkenpijn, rugpijn enzovoorts ben ik wel spuugzat. Klagen mag ook wel eens hoor ;)

12. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik ben het ook zat hoor en ja ook vooral die stomme kleding en dan met name de broeken. Ondanks dat ik nu een mega buik heb, blijf ik die broeken optrekken omdat ze door die banden erin teleks afzakken.

Ook ben ik het zat dat als ik uiteten ga geen wijntje mag drinken en geen carpaccio enz enz...

Maar ik denk maar zo, nog 5 weken (de gynecoloog zegt dat hij mij zoizo niet langer laat lopen dan 40 weken vanwege de vorige zwangerschap).

13. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dit begrijp ik niet echt, ik geniet er met volle teuge van, kan niet wachten tot iedereen ziet dat ik zwanger ben, ziet het wel een beetje maar nog niet over duidelijk, en kleding daar heb ik geen moeite mee, ik vind dat ze hele mooie zwangerschaps kleding hebben, nee ik ben het zwanger zijn nog lang niet beu, ik vind het heerlijk, ik voel me super goed, en voel mijn kleine knulletje al lekker spartellen.

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Same here Esthertje, bij mij is het wel volop zichtbaar. Heerlijk! Maar ik kan niet meepraten over een fase die bij mij nog in de toekomst ligt, bij 30 weken kan het veel zwaarder worden natuurlijk. Ik zie de zwangerschap als excuus om lekker wat nieuwe kleding aan te schaffen :D Ja het kost wel meer moeite om iets leuks te vinden, wat een berg truttigheid is er te koop zeg.

Maar om het daarom zat te zijn... laat ik hierop over 3 maanden terugkomen, ;)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat van die broeken kan ik me heel goed voorstellen hoor!
    Ik heb al vanaf 6wkn positie broeken aan! Door de IVF had ik een hele opgezette buik en konden mn eigen broeken niet dicht.
    Ik ben bijna niet aan gekomen en alle broeken zijn gewoon te groot gebleven en zakken heel erg af!En dan die band die er dan weer op zit blijft niet op zn plek zitten..........nee die zakt vrolijk mee.

Wel heeft mijn vriend ervoor gezorgd dat ik heel veel kleding heb en er altijd leuk uit zie waardoor het makkelijker word :D

Wat voor mij het heel zwaar maakt is dat ik sinds 26wkn niet meer normaal kan eten en veel moet overgeven! Daar word ik beu van.
    Omdat er een mega wonder in mn buik groeit wil ik niet te veel klagen en moet ik het allemaal maar geweldig vinden.....
    Maar vandaag echt wel 20keer overgegeven (echt niet overdreven!) en nu ben ik het heel erg zat! Ik heb honger maar er blijft gewoon niks binnen.

Een heel groot voordeel is dat ik straks al mijn eigen kleding weer heel snel aan kan :D

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oja!

Over jassen :D Ik heb vorig jaar bij de H&M een zomer jas en een winter jas gekocht.......in A-lijn :D Deze zitten perfect en kunnen nog helemaal dicht :D

17. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik ook joging broeken ideaal lekker van die losse dingen ik vind die spijker broeken ook echt geen succes zitten zo onder in mijn buik te duwen als ik neer plof dus ik doe gewoon veel tuniekjes aan ;) en thuis ook slober kleding erg charmant indd;)

en heb zo verschrikelijke ongeduurigheid in me lijf geen idee hoe het komt en hoe ik er vanaf kom:D maar denk dat het komt om dat we over 2 weekjes moeten verhuizen en me hormonsters daar even niet mee om weten te gaan :x

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja, ik ken het wel...
    Ik ben het nu ook wel eens beu ja, de rugpijn, bekkenpijn, vermoeidheid, vergeetachtigheid, blaasontsteking, wat je allemaal wel mag en moet of juist weer niet....

Tip...koop nog ff lekker wat nieuws. Ik heb dat ook gedaan rond de 29 weken omdat die broeken ineens echt niet meer lekker zaten. Ik heb toen bij miss etam (niet zo duur dus) lekker twee mooie jurkjes met leggings gekocht en een broek die alle kanten meerekt. Heerlijk en ik zie er toch weer even helemaal leuk en nieuw uit. Inderdaad ook kleding waar mijn buikje mooi in uitkomt.

En...ik had ook rond 20 weken niet het idee dat ik er ooit genoeg van kon hebben maar nu ben ik af en toe zo er aan toe. En dat is maar goed ook anders zou toch ook nooit iemand aan zo iets als een bevalling durven denken. Terwijl ik nu af en toe denk: Ja, kom maar op...!

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Het zal voor de meesten uiteindelijk wel herkenbaar zijn. Zelf ben ik het nu nog lang niet zat, vind het juist heel bijzonder en dit is zeer waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger ben. Dus ik geniet er erg van! Voel me nu ook prima. Wel weet ik van vorige zwangerschappen dat de kwaaltjes echt zo'n beetje op de dag van het derde trimester toesloegen. En dan wordt het soms wat minder.... Maar voorlopig vind ik het nog heerlijk! Zo leuk, die schopjes in mijn buik..!

20. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hier nog zo 1.
    Wat ik nu ga zeggen zal misschien heel stom en ondankbaar klinken....
    (begrijp me aub niet verkeerd, ben heel dankbaar en snap heel goed dat ik een wondertje in me heb)
    Ik haat zwanger zijn!

Voor mij is zwanger zijn echt een noodzakelijk kwaad, ik hou van kindjes, wil graag nog een kindje en kan niet wachten tot ik bevallen mag.
    de rede dat ik het haat...

Ik voel me zo niet lekker in mijn vel. Psychisch vind ik mijzelf een wrak, doemdenken, chago etc. En lichamelijk beginenen mijn bekken weer zeer te doen(bij Tijn al vanaf week 14.)
    Zwanger zijn is voor mij echt geen pretje, was de rede maar alleen die kleding, maar helaas...
    En ik moet nog heel lang!
    Dit is voor mij ook de laatste keer, ik kan nog een keer zwanger zijn echt niet hendelen, en gelukkig is mijn wens altijd 2 kindjes geweest, maar als ik in de toekomst toch een enorme wens voor een derde krijg, zal ik dit waarschijnlijk toch niet doen, simpelweg omdat ik het niet aandurf....

meiden, suc6 allemaal, het is voor een goed doel!!! Dikke knuf en kus miek

Deel Deze Pagina