Ik ben op zoek naar voedings bh's. Ze hebben er wel bij de prenatal, maar aangezien dat ik dan een stukje moet rijden om daar te komen ben ik maar op internet gaan surfen. Nu zag ik er bij de otto een aantal staan. Heeft iemand daar ooit voedings bh's besteld? En hoe zijn jullie ervaringen daarin?
ik niet, maar ben in een lingerie winkel zo lang bezig geweest een goede te vinden, dat ik het er niet op zou vertrouwen. Misschien een idee om er toch even wat tijd in te steken? Scheelt misschien een hoop heen en weer sturen van verkeerde bh's?? verder ben ik wel van het internet hoor, heb mijn positie broeken online besteld, maar bh's luisteren zo nauw!!
Ja maar ik bestel altijd gewoon een paar maten, en wat niet past stuur ik toch gewoon weer terug. En ik kan wel alle winkels af gaan zuilen maar ik mag eigelijk niet meer teveel lopen van mijn vk. Ben vanmiddag bij livera hunkemuller hema geweest, nergens hadden ze er. Alleen bij de hema. Alleen die zijn zonder beugel en dat wil ik dus niet. En als ik naar de prenatal ga moet ik toch gauw een 3 kwartier rijden als ik het haal.
oh ja dan kan ik er wel inkomen.... een voedingsbh met beugel?? heb ik nog nooit gezien, heeft Otto die wel? Dacht dat afgeraden werd ivm borstontsteking?? Nou ja, dan weet ik het ook niet, sorry
Ow dus beugelbh's zijn dus niet goed tijdens de borstvoeding, ow dat wist ik dus weer niet Maar ze hebben ook gewone bh's bij de otto. Ik bestel gewoon en als het niks is stuur ik ze wel weer terug. Probeer ik toch maar de gewone bh's
Ik heb ook bh's gekocht bij de Otto en ze zitten heerlijk en ze waren niet zo duur als bij de prenatal en de gewone lingeriewinkels.
Inderdaad worden beugels afgeraden tijdens BV, vanwege de vergote kans op borstontstekingen. Ik had ook voedingsBH's besteld bij de Otto, maar vond ze 3x niks! Ik ben naar de Hunkemuller gegaan, heb er 1tje voor €25, en die was zijn geld meer dan waard. Als je de voedingsBH van Hunkemuller losklikt dan zit er nog steeds een rand om je borst heen (ook bovenlangs), bij die van de Otto niet. Vond het losklik-systeem ook makkelijker dan bij die van de Otto. Ik vond ze van de Otto ook niet zo stevig als die van de HM. Ja, ze zijn iets duurder, maar ik heb er wel 8 maanden plezier van gehad en deze keer ga ik hem ook weer gebruiken.
Ja ik had ze ook liever bij de hm gehaald, maar helaas verkopen ze daar geen zwangerschaps lingerie meer en ook geen voedings bhs eigelijk best raar. Ik heb er nu 2 bij de otto bestel en daar zit dus ook een rand om. Ik heb wel de duurdere gepakt bij de otto, niet de goedkoopste.
ik heb er 2 van antita een met buegel nou die zit voor gene meter. en een zonder lijkt een sort sportbh zit echt prima. en heb nu van de wk een hele fijne gehaald van medela was maar 21,95 en das vor mijn doen (heb mt H) heel erg goedkoop je doet hem over je hoofd en zit met een zon jah hoe noem je dan racerback zit als een sportbh echt geweldig ga er nog een stel van aanschaffwen want zelfs met zware borsten zit ie heel lekker.
Ik heb toevallig donderdag ook besteld, hele reeks en alles in 2 maten. In het ergste geval stuur ik alles terug mocht er niks bij zitten. Had die van de Hema gesprobeerd, maar vind het toch niks dus die breng ik zo terug. Ligt denk ik ook aan je maat of je het fijn vind of niet. Ik heb maar een B cup en kan me dus voorstellen dat wat ik fijn vind bij een D cup te weinig steun geeft.
Nou ik heb ze gisteren binnengekregen. En ik moet zeggen, ze zitten heeeerlijk Ik ben helemaal blij, want ik heb stad en land afgezocht voor een fantsoenlijke bh. Ik heb een zwarte en een witte. dus gewoon normaal kleuren. Ze zijn wel niet zo heel sexy maar och voor die paar maanden.
Ik had zelf voedingsbeha's van de Hema, die vond ik prettig. Maar, wie weet kan ik ze ook eens van de Otto proberen als jij aangeeft dat die fijn zitten. En tja, sexy mmm... nee jammer genoeg niet . Volgens mij zag laatst zelfs op de H&M site een voedingsbeha staan. Iemand daar ervaring mee?
ik heb gister een heel mooie bij de prenatal gekocht voor 23 euro. hij zit geweldig en is best sexy. (mag ook wel een keer) gaat t/m cup E.
bij hm.com kun je ze nog gewoon bestellen hoor, worden bij je deur afgeleverd, ideaal Ze zijn mét beugel, dat mag gewoon hoor, blij toe want ik zag er echt tegenop om met van die 'hangers rond te hangen' ik heb altijd geleerd om goede bh's te kopen, je borsten zijn toch 1 van de eerste dingen die je ziet toch? Van de hm zijn misschien iets minder kwaliteit maar ze zijn inderdaad bijna nergens anders met beugel te krijgen en je kunt ze gewoon losklikken en dan zit er alsnog een rand... Succes met thuisshoppen!
Ik heb er 2 van de prenatal met korting, 10 per stuk geloof ik. Maar mooi zitten ze niet, je krijgt er echt van die hangtieten van... Die hempjes van de Otto vind ik heel mooi, maar die lijken heel weinig steun te geven, iemand daar ervaring mee? OTTO En welke maat kopen jullie, wat je aan het einde van je zwangerschap past en/of ook nog een cupmaat groter?
huh? mij is meerdere malen verteld dat een beugel absoluut niet mag. ik draag ze zonder beugel en heb cup E maar echt geen hangtieten hier hoor! als je een goede koopt is dat hartstikke stevig.
ik weet eerlijk gezegd niet meer of ik ze nou bij Otto of neckermann heb besteld maar ik vind ze wel fijn zitten.. is wel zonder beugels indd, dat is wel wennen.. zeker omdat ik nogal grote heb (120E) dus ik moest ze ook wel via internet bestellen..
Ik heb cup f en in een bh zonder beugel ging alles hangen, zat niet lekker. Nu heb ik een voedingsbh van Anita met beugel. Beugels mogen wel als ze maar flexibel zijn en hij goed zit. Vaak worden de bh's toch een cupje te klein gekocht vertelde ze me en dan zitten de beugels in je borsten te prikken.