Toevallig heb ik net mijn pakketje binnen van BonPrix met voedingsbh's. Hele geinige roze. Ze hadden ze alleen maar in cupmaat F, maar die heb ik toevallig en ze waren maar 14 euro 50 volgens mij. Een stuk goedkoper en ze zitten heerlijk! Groetjes, Josien
Ja ik heb ze vorig jaar besteld, daar hadden ze tenminste leuke en bij de prenatal ging de zomercollectie eruit en hadden ze een tijdlang geen voedingsbh's in mijn maat (75dd is niet heel veel voorkomend). Bij de otto goed geslaagd en ze zagen er nog leuk uit ook! Als ik ergens heen ging deed ik wel een padded bra aan want ik vind wel dat je die zoogcompressen door je kleren ziet (ik heb altijd padded bh's aan dus ook een kwestie van wennen denk ik). Ze zijn na een half jaar voeden wel af, maar ja die voedingsbh's gingen dan natuurlijk ook veel vaker de was in. Dus straks koop ik weer nieuwe bij de otto ipv weken de stad in om goede te vinden.
Ik heb padded voedingsbh's van de HEMA. Bruine en wat kant Echt niet lelijk. Ik heb ze in januari gekocht maar zie ze nu niet meer. Ik heb er ook 2 van de HenM maar die zijn niet prettig. Nou moet ik toegeven dat ik de beugels er uit heb gehaald (en daarmee dus ook de stevigheid)