Voedings dilemma, wie helpt?

Discussion in 'Flesvoeding' started by jerami, Feb 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muizz

muizz Actief lid

Jan 4, 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk das heel mooi!!!
    hier is de forte ook opgeborgen achterin de kast!!!

2. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Is eigenlijk raar dat die Forte opeens het tegenovergestelde doet.... Maar meneertje doet het nu echt super. Vannacht was het zelfs pas 5 uur, en dat vind ik eigenlijk toch al wel ochtend. en niet eens wakker geworden voor de fles, maar vanwege een flinke spuitluier. daarna tot 6.30 weer geslapen, fles gekregen en nu ligt hij weer te slapen. Ik ben helemaal trots op mn mannetje!

3. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Geweldig!
    Lars doet het wel goed op voeding voor hongerige baby's.
    Alleen het poepen gaat niet zo goed meer. Mss door de johannes broodpitmeel? Maar ik gebruik dit als sinds hij 2 weken oud is. Dat kan nu toch niet opeens problemen geven? Johannesbroodpitmeel gebruiken we omdat hij anders de voeding er weer uit spuugt.

4. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spuugt hij nog steeds dan? probeer je het nooit zonder johannesbroodpitmeel?
    Ik ben ook van Forte weer overgestapt naar Standaard, dat was veel lekkerder voor zijn buikje en daarom kwam die ook minder snel.
    En ik heb ook 6 weken over die litergrens heen moeten gaan hoor en hij is flink aangekomen, maar sinds hij 4 maanden is, is dat hongerige ineens over, dus ik denk dat hij het gewoon nodig had.

Je zou ook 1 fles rooibosthee kunnen geven met 1 schepje melk erdoorheen, kan toch weer een fles schelen, maar in andere landen is de grens trouwens 1200cc, dus of die litergrens nou echt zo veel uitmaakt?

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zie je vaak hoor met Forte. Omdat het zwaarder valt krijgen ze buikpijn, en die willen ze stillen door te drinken (dat voelen ze namelijk geen pijn).

Share This Page