Helaas is mijn laatste topic 'landelijke babykamer jongen' gesloten, waardoor ik een nieuwe heb geopend. De kleur zit erop. We hebben ervoor gekozen alle muren zacht poederblauw te schilderen. Nu hebben we een beetje een sfeeridee en kunnen we gaan decoreren. Ik zocht een oplossing voor de spulletjes die je grijpbaar boven de commode kunt leggen/hangen. Maar vanwege de al landelijke meubeltjes, leek mij een landelijke wandplank een beetje to much. Het is misschien wat jongensachtiger/stoerder om iets anders te verzinnen. En toen kwam ik dit tegen: Leuk! Maar waar te koop? Heeft iemand ideetjes? Vind het leuk als de kistjes wel een bodem hebben zeg maar, zodat ik die kan schilderen.
Hmm. Misschien een goed alternatief! Als ik alleen de zijwanden aan de binnenkant schilder is het effect misschien al leuk genoeg. Zijn de kistjes die jij hebt ook nog redelijk diep?
Heb ze zelf ook voor de babykamer gekocht. Ik heb ze bij de praxis gekocht. 3 in verschillende maten voor 12 euro volgens mij
Wij hebben ze zelf gemaakt omdat je ze alleen per 3 verschillende maten in een set kunt kopen. Wij wilden er 3 in dezelfde maat Praxis/Xenos/Karwei hebben ze meestal wel
Even op de praxissite gekeken. Dat is een optie alleen vind ik het jammer dat ze in verschillende maten zijn/ Ikea kan ik ze niet vinden! Wel wat kleinere soorten met gekleurde bakken en wederom in verschillende maten. Ook weer net niet. Ben niet echt makkelijk he? @Kelly, jou reactie had ik even over het hoofd gezien. Tsja.. Misschien komt het daar wel op neer. Hoewel ik het nog even niet op wil geven, kant en klaar is toch makkelijker.
Wij hebben ze ook zelf gemaakt en de onze zijn ook iets dieper, 20cm. Dieper zou je ze ook niet moeten maken.
Jaaaah. Ik ben geslaagd! Xenos toch wel. Het zijn blankhouten opbergbakken dus wel met bodem zoals ik wilde. Er zit een handvat in de zijkant (niet in de rand gelukkig), maar dit vind ik juist wel grappig. Nu nog schilderen in de juiste kleur en als het kamertje in zn geheel af is, dan zal ik alles in het 'show je babykamer'-topic laten zien. Bedankt voor jullie hulp en meedenken! Meestal duurt het met mijn bedenksels wat langer voordat ik ein-de-lijk iets vindt. Voor mensen die ook zoekende zijn: Ze hadden verschillende groottes. 34x24x18 cm voor 6,49 en een iets grotere 37x27x20 cm voor 6,99. Er waren ook nog wat kleinere, maar die heb ik niet meegenomen dus ik kan de afmetingen daarvan niet opschrijven..
Ik heb ze een poosje terug nog gezien bij de Xenos.. in wit, zwart en blanke kleur hout.. miss heeft die ze nog?!