Hey meiden, Ik geef onze kleine altijd een toetje hij vind het ook ontzettend lekker maar wat is nou echt goed. Ik geef nu de yoghurt van Olvarit of een danoontje maar ik denk dat een danoontje niet heel goed is of zie ik dat verkeerd (hij vind het wel echt super lekker) Dus wat is een verantwoord toetje??
gewoon volle yoghurt.. Ze hoeven echt geen speciale of zoete toetjes te hebben, gewoon volle yoghurt of wat kwark..
een danoontje is superlekker, maar idd niet echt verantwoord. Het is zoet en ook de minder zoete danoontjes bevatten nog een aantal suikerklontjes per portie. Gewoon volle yoghurt of kwark geven. De eerste paar keer zal hij een beetje vreemd kijken, maar hij moet er gewoon aan wennen, ik zou er niet meteen siroop ofzo doorheen doen. Wel kun je er bv vers fruit door pureren.
Volle, evt. Turkse of Griekse, yoghurt of volle kwark. Mijn dochertje vond het de eerste paar keren dat ik het haar gaf niet echt lekker, ik heb er toen de eerste dagen een scheutje diksap door gedaan en dat steeds een beetje minder. Na een paar dagen at ze de yoghurt gewoon zonder iets erin en dat doet ze nog steeds
Ik gaf altijd zo'n klein kinderkwarkje, maar mede door wat topics hier toch overgestapt op yoghurt. Ik geef nu biogarde roer, vind het zelf ook erg lekker en mn zoontje keek idd de 1e paar keer wat vreemd, maar begint nu al weer net zo hard te lachen als eerst als ik roep: en nu toetje! En die danoontjes/kinderkwarkjes ed die zijn nu voor bij oma. Daar ga ik niet zo moeilijk om doen.
Hier ook yoghurt en kwark, evt met fruit erdoor. En de lekkere dingen af en toe tussendoor (of bij opa en oma). Maar dat was dan vaak iets simpels als wat diksap door de yoghurt..
Volle yoghurt, hier vindt hij het trouwens niet vies. geef er niets doorheen, ook zuur is een smaak die ze moeten leren kennen (eet mijn yoghurt zelf graag ook 'kaal')
fruitkwark, yoghurt (of met sap of fruit), vanille yoghurt, kinder- kwarkjes, ze krijgt eigenlijk van alles. En ze vind het ook heerlijk!! Bij mn zoontje was ik ook wel strikter en was het meestal echt alleen yoghurt of kwark. Maar ach joh het is maar een beetje, ik maak me er niet meer zo druk om!
Hier krijgt hij yogurt, kwark, fruit en soms een danoontje of een ander merk babyyogurtje. Overigens bevat een Danoontje ongeveer 1,4 klontjes suiker volgens de site 'gezonder worden'
Hier volle yoghurt, soms kaal, soms met een druppeltje diksap en soms een danoontje. Daarnaast vind ze fruit ook nog steeds heerlijk dus soms krijgt ze dat gewoon als toetje
Hier krijgt Simon altijd kale yoghurt. Thuis volle yoghurt, bij mijn moeder magere (omdat ze die altijd in huis heeft). Maar kwark kan ik ook wel eens proberen! Of danoontje verantwoord is.. ik heb geen idee. Nooit naar gekeken.
Simone krijgt ook volle yoghurt toe, en heel af en toe vanillevla of vanilleyoghurt om de variatie er een beetje in te houden. Of fruit als de yoghurt op is.