Wat te drinken geven?

Discussie in 'Voeding' gestart door pebbles77, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi

mijn kleine meid is inmiddels alweer bijna 5 maanden, Ze drinkt tussen door bij haar groente hapjes alleen nog maar rooibos thee.

Ik heb de drankjes van olvarit geprobeerd, maar die vind ze dus echt niet lekker, ik denk te zuur, omdat ze de fruithapjes ook niet uit een potje wil en vers wel.

Iemand andere ideeën van wat ik zou kunnen geven en wat niet zoet is?

alvast bedankt

groetjes
    jackeline

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Water met wat Roosvicee?

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Waarom zou je andere drankjes geven, die hebben op zich geen meerwaarde.
    Een kindje van 4 a 5 maanden heeft voldoende aan 800 a 1000 ml en dat krijgen ze meestal al met de borst- of flesvoeding binnen.

Het is beter om niet te zoete drankjes te geven, dus water of thee zonder suiker of sterk verdunde ongezoete vruchtensap hebben dan de voorkeur.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise krijgt nog steeds alleen thee, water of haar melk te drinken.

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jelte krijgt alleen nog maar mamamelk.
    Wat ze niet kennen missen ze ook niet in mijn optiek.

6. emmie

emmie Niet meer actief

hier alleen s'middags bij het broodje eten 100cc kabouter thee (de tuinen) of diksap. ( en op dinsdag een klein fles diksap na het zwemmen)

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Siem weigert alles wat geen melk is. Nu geef ik bij de groente een klein flesje en ben dat stap voor stap steeds koeler aan het aanbieden, zodat hij straks ook niet warme dranken 'pikt'. Maar ik push niets meer.

Maar hou het toch lekker bij die rooibos, als ze dat lekker vindt?! Ze is nog jong hoor, en hoeft echt niets anders.

8. Ik vroeg het me gewoon af aangezien vriendinnen van mij hun kindjes wel van alles drinken.

Het is meer dan ik haar wat drinken wil geven bij haar groente of fruit hapje.

En ja moedermelk is fijn, maar het houd voor sommige een keer op en ze krijg nu nog maar 1 x de borst.

ze is dan nog wel jong maar ze is al 8 kilo en 70 cm. en kijkt het eten uit mijnmond :D

in ieder geval bedankt voor jullie reacties meiden

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het fijne van moedermelk is op zich natuurlijk dat je je kind op elk moment van de dag aan kunt leggen, ook als je maar 1 voeding per dag geeft. Als tussendoortje lukt altijd wel.

Deel Deze Pagina