Ik heb deze spulletjes echt voor een klein prijsje te koop. Je mag ook nog altijd zelf een bod doen. Alles is nieuw en ongebruikt. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken. De speen van Bibi Marktplaats.nl > Nieuwe Bibi flessenspeen in doosje - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
De speen van difrax 123standenspeen Marktplaats.nl > NieuweDifrax s fles 1-2-3 speen (de nieuwe variant met dop) - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
De difrax fles met of zonder standenspeen Marktplaats.nl > Nieuwe grote difrax s fles in doosje - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
en het tepelhoedje Marktplaats.nl > Nieuw Tepelhoedje van Avent - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
en ook nog zwangerschapsvitaminen van centrum Marktplaats.nl > Centrum Materna. Zwangerschapsvitamine - Diversen - Levensmiddelen
Helaas dat heb ik al geprobeerd. Dit deden ze niet Kan ik er geen één (aanstaande) mama blij mee maken?? Liefs
wat wil je voor de flessen hebben en waar kom je vandaan als het al te ver is dan moet ik ooknog een 6,75 verzendkosten betalen en dat vind ik echt te veel voor
Hoi hoi. Ik hoef er echt niet veel voor te hebben, maar ik woon een uur bij je vandaan. Helaas kan ik de fles echt niet door de brievenbus krijgen. Als je de difrax fles (het is een grote) en de 1/2/3 speen zou willen nemen dan wil ik het wel voor 10 euro inclusief verzenden naar je toesturen. Dan betaal je dus 3,25 voor de fles en de speen. Ik hoor heel graag of je dat eventueel zou willen. Groetjes Conijn
Het verzenden kost zo´n hoop he. Dat is het vervelendst vind ik zelf, maar de fles en speen zijn natuurlijk redelijk goedkoop zo. Denk er maar even over na, dan hoor ik het wel van je Groetjes Conijn
ik zal er zeker even over denken en ik weet ook hoeveel te flessen kosten haha ik gebruik deze alleen maar vind ze super fjn
oke. Ja ze zijn fijn he. Bij mijn oudste ook alleen maar gebruikt, maar bij onze jongste alleen avent. Verschilt toch per kind dus. Ik hoor graag van je liefs
Bij Etos mag je de fles altijd omruilen voor iets anders ( ook zonder bon) dus je kan beter ruilen ,voor een pak luiers of iets dergelijks. Ze mogen je niet weigeren. ( ik werk bij Etos vandaar de info)
Ik heb het nogmaals geprobeerd en ze neemt het echt niet terug vreemd, maar ja. Dan toch maar proberen of ik er hier iemand blij mee kan maken. Liefs
Dan zou ik echt even bellen met hoofdkantoor. Ik kan je adres zo via pb geven. Het is een regel namelijk binnen Etos. Ben ook wel benieuwd om welke Etos het gaat. Misschien kun je mij pb-en?