Hoi, Ik vraag me af wat voor soort stoel jullie gebruiken in de babykamer om te voeden. Of iemand tips heeft welke stoelen makkelijk en confortabel zijn. Dank je, Ingrid
Ik heb gewoon een stoel neergezet die we over hadden en daar een grote plaid overheen gelegd. In principe kan je in elke stoel voeden, is makkelijk als ie comfortabel zit. Speciaal daarvoor een stoel voor kopen had ik niet gedaan, bij mn dochter had ik ´m niet en ook nooit gemist en ik voed alleen snachts boven en dat is relatief maar kort. Ik had gewoon plek teveel en een stoel over vandaar
Ik ga via marktplaats een goedkope houten schommelstoel op de kop tikken en dan zelf de zitting maken (lekker dik en zacht) met spullen van de markt.... Kussentjes erbij en klaar... Zit lekker, staat leuk...
Gewoon een inklapbare tuinstoel. Die kun je overdag inklappen en in een hoekje zetten. Het is zo'n kleine periode dat je 's nachts voed, ik vond het zonde om daar speciaal een stoel voor te kopen. En vaak ga je toch lekker in bed liggen tijdens het voeden 's nachts. Helaas voor mijn geen optie dit keer, omdat wij nu op zolder slapen en ik dan via een eng trapje omhoog en omlaag moet, lijkt me niet verstandig om dat te doen met slaperig hoofd en m'n baby in m'n armen...
Maar als de baby geen voeding meer krijgt 's nachts is zo'n stoeltje misschien nog wel handig om in te zitten als je voorleest