Hoi, Onze meid is nu 2 weken oud,en de kraamverzorgster zei dat ze om de 3 uur de fles moest krijgen,nu komt ze meestal zelf wel maar als ze lag te slapen moest ik haar gewoon wakker maken,nu zei van de week de vrouw van het consultatie bureau dat we beter kunnen wachten tot dat ze zelf komt...dat ze dan sneller regelmaat krijgen,maar nu doen we dat een paar dagen maar de ene keer komt ze om de 2 uur dan weer om de 4 uur en vannacht heeft ze wel doorgeslapen van 21.30 tot 7.00...maar ze heeft daardoor wel een fles minder gehad 5 i.p.v 6. Ze krijgt op de dag 100 cc met 3 schepjes voeding en de laatste fles 120 met 4 schepjes. Ze woog bij de geboorte 4440 gram... Maar wat kunnen we nu beter doen,wachten tot zei komt voor voeding of gewoon om de 3 uur? Groetjes,
Ik deed gewoon om de 3 uur, dan weet jezelf ook waar je aan toe bent.Die regelmaat komt vanzelf wel S'nachts deed ik dit niet hoor, dan melde hij zich vanzelf wel.
Jesper kwam altijd uit zichzelf om de 3 uur, en soms zat er maar 2 en een half uur tussen. Ik voed hem altijd op verzoek (bv). Jesper kwam eigelijk al gelijk goed aan, met 5 weken sliep ie al de hele nacht door van 11 uur s'avonds tot half 8 s'ochtends. Toen ie 10 weken oud was ben ik om de 4 uur gaan voeden en dat gaat heel goed tot heden. Elk kindje is anders, dus handel gewoon uit je gevoel, waar je kindje en jij prettig bij voelt. patricia