Voedingsbeha... Een ramp om te vinden...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piccolina, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Het niet dragen van een bh word je met bv wel af geleerd hoor door lekkages en onzindelijke boobs. Let erom dat door de bv je borsten voller worden. En soms wel twee cups groeien

2. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree

De heb ik ook, ideaal! Heb er veel plezier van gehad.

3. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb nu een bh van Anita een E85 en ben onderweg naar cup F. Ik ben erg tevreden over de pasvorm en ik vind brede schouderbanden juist heel fijn. Tsja sexy is anders, maar het gaat mij om mijn lijf, het is een heel gewicht wat erin hangt :). Die sexy bh's die komen wel weer!

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar in Delf en Amsterdam zitten borstvoedingscentrums die kunnen je perfect adviseren en kunnen eventueel ook dingen voor je bestellen etc.

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    ik vond Anita erg fijn

Had zelf 85G/H

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Als je iets goedkoops wilt kruidvat heeft ook voedings bh's ik weet alleen niet tot welke maat ze gaan. Ik kon niet zonder BH had soms 3 pads per borst nodig om niet een drijf nat shirt te hebben...
    Verder heeft v&d van hun eigen merk ook ea aan voedings bh's.
    Hennes vond ik echt verschrikkelijk naar zitten onder m'n oksels zaten 2 harde stukken..
    Misschien is anders een voedingshemd een idee? Die heb je wel bij de h&m

7. Een echte beha gaat moeilijk met borstvoeding. Als je kindje een half uur over de voeding doet lijkt me dat ook niet super voor de cup. Voor het kolven op werk moest ik mijn behasluiting helemaal loshalen en dan beha wat naar beneden trekken, erg comfortabel is dat niet. In het begin met lekkende borsten is het helemaal een ramp. Hier ook geen lekkende borsten tijdens de zwangerschap maar eenmaal tijdens de borstvoeding heel erg.
    Ik heb ook geen 'hangende zwangerschaaptieten' dus erg veel liften heb ik niet nodig. Heb zowel padded als unpadded beha's van Noppies en die bandjes zijn niet breder dan normale beha's.
    Misschien vind je de wat duurdere merken voedingsbeha's wat, zoals van Cache Coeur, Amoralia, Made in Femmes, Hotmilk, Cake Lingerie..

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ok bedankt.
    We gaan naar borstvoeding cursus in januri dan kan ik het nog daar mij voorlichten!

9. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    En ik zweer bij Marie Jo en Mammae. Vooral Mammae is praktisch, mooi en stevig!!

10. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kijk eens op lingerievoortwee.nl
    Is welliswaar online, maar perfecte service, dus op je gemak thuis passen.
    Heb daar drie heel fijne voedings-bh's gevonden die ik ook tijdens de zwangerschap al aan had. Ze zijn ook nog eens mooi om te zien en erg praktisch. Op de rug ook 6 rijen haakjes, omdat de omvang wat toeneemt bij zwangerschap.

Succes!

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Gewoon naar een lingeriezaak en advies vragen... Heb ik ook gedaan en ik schrok me kapot met welke maat ze aan kwam.
    Had normaal 80B en ze kwam met een 85D!!!! aanzetten.

Die als gegoten zat. Was van het merk Anita. Niet mooi maar ik wilde er niet veel geld aan uitgeven en vond €39,95 en dan 2 bh's aanschaffen wel zat.

Heb trouwens meteen mijn vriend een smsje gestuurd met mijn nieuwe maten. Was helaas maar tijdelijk trouwens....

12. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Van medela heb ik ook, als zwangerschaps bh gebruik ik deze nu. Ik heb normaal al zeker geen kleine borsten, maar de xl geeft mij nu nog zeker voldoende steun en ze rekken goed mee. Misschien niet demooiste bh's, maar ze zitten wel goed en voor een redelijke prijs.

13. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al deze merken geprobeerd!
    M'n vriend werd op pad gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag. Hij kwam toen thuis met Anita, noppes, medela, livera merk en Triumph. Allemaal zaten ze verrot! Meeste leek alsof je niks aanhad. Geen steun niks. Uiteindelijk ben ik n keer tijdens pampers kopen, die van Kruidvat tegengekomen. Echt heeeeeeeerlijk, en spotgoedkoop. En na 1000x wassen nog steeds perfect. Heerlijke zachte katoen. Stevig genoeg maar knelt niet. Weet nu al dat ik die weer ga kopen. Die dure BH!s zijn onzin!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou nu echt geen voedings BH's gaan kopen, er verandert nog zoveel waarschijnlijk.
    En wbt geen BHs dragen binnenshuis, dat doe je strakjes wel hoor hihihi.
    Ik voed nu al een hele tijd met mijn normale BH's, zelfs push up, maar bij een pasgeboren baby zou dat echt te moeilijk zijn. Een goede voedings BH is zo fijn en belangrijk om de borstvoeding te vergemakkelijken.
    Bij de eerste had ik ook die van 't Kruidvat maar bij de 2e nu zijn mijn borsten lang niet zo mooi meer dus zoek ik wat meer steun. Ik ga voor Mammae, vind ik erg mooi en fijn in gebruik.

Deel Deze Pagina