vriendin verwacht nummer twee en heeft niet veel geld. Nu zag ze deze wagen en vroeg zich af of het wat was. Haar oudste is anderhalf als nummer twee geboren wordt. De oudste loopt al. Wat zijn jullie ervaringen? Als het wat is willen wij (haar vriendinnen) deze geven aan haar. Anders zoeken we verder.
Ben vooral benieuwd of het wat is voor een jonge baby, rijdt hij fijn en is hij makkelijk opklapbaar?
ik zeg nee, niet doen. ik heb er een gehad, en was op zich tevreden over een aantal punten. A hij was nieuw maar 120 euro inclusief babynestje erbij B hij was zeeeer klein opvouwbaar (paste zelfs in de aygo) maar al na 1,5 jaar brak onder een stang af die de bagage mand aan de onderzijde bevestigde. Hierdoor kon het achterste kindje met de voeten over de grond komen wat echt gevaarlijk zou zijn ivm opstekende tegels, zou kunnen blijven haken. het is voor het voorste kindje zowiezo geen comfortabele wagen. achterste kindje (jongste kindje) zit wel fijner ivm langere rugleuning en meerdere standen te zetten. het duwt echt zwaar, vooral gezien het zwaarste kindje altijd voorin moet zitten. ik zou hem dus niet aanraden.
ik heb hem gekregen van me schoonmoeder ik vind hem echt niet fijn. Hij duwt onwijs zwaar(nu ben ik denk ook wel verwend met mijn bugaboo) Ook ligt mijn dochter er niet heel prettig in ik had geen babynetjes dus ben hem pas na een maand of 6 gaan gebruiken. Korte afstanden gaat wel maar zou er nooit mee na een pretpark gaan ofzo.
OKé niet doen dus.. Nu wil ze hem pas na een maand of vijf gaan gebruiken. Het is voor bij haar ouders die oppassen. Zij zelf gebruikt de draagdoek en kan daardoor gewoon haar oudste in de wagen doen. Maar bij haar ouders heeft ze dus een wagen nodig. Omdat ze het niet breed heeft willen we dit als kraamcadeau geven. Maar ik vind het heel lastig. Ik heb zelf een donkey dus zwaar verwend. Vind alles dus minder maarja een donkey is iets te duur We zoeken dus echt wat simpels . Dus wie weet wat een goede goedkope wagen is. We hebben ook aan Koelstra tweelingbuggy zitten denken maar we dachten dat een Kees tandem misschien fijner was voor een jonge baby. Maarja aan de andere kant voor je het weer kan die ook zitten en in de buggy. We zoeken dus echt een nieuwe wagen (niet te duur, we zijn met zes meiden en willen max 200/250 euro uitgeven totaaal) en hij moet klein zijn want d'r ouders wonen klein en hebben weinig tot geen opbergruimte. We willen geen tweedehands van MP ivm slechte ervaringen. Dus echt een nieuwe.
Ja ik denk het ook... en daar kan de zitting helemaal plat van zie ik net. Dat is wel een pré en de oudste zit volgens mij ook fijner dan bij de Kees
je hebt eventueel ook nog een topmark.. Schijn licht te rijden vanwege de grote wielen en je ziet ze ook veel en zijn goed betaalbaar en in meerdere kleuren verkrijgbaar.. TopMark Tandem Grijs | Babypark
tja daar ben ik dan weer, ik heb ook ervaring met de koelstra simba twin. ja die vind ik persoonlijk beter dan de kees tandem, omdat deze voor beide kinderen even comfortabel zit. Het duwen is ook iets lichter, het blijft een buggy, en de kees tandem is dan wel geen buggy maar duwt wel zwaar en heeft geen luchtbanden dus vergelijk ik in deze ook even met buggy. maar goed ik vind de koelstra simba twin beter dan de kees tandem. en omdat de koelstra simba twin compleet plat kan, kun je er een babynestje van bijv. kees in leggen, en zo heb je toch ook voor een baby een mogelijkheid om te vervoeren. zo heb ik dat ook gedaan. even een korte uitleg waarom ik met beide ervaring heb, had de kees tandem, deze ging kapot. toen de zoom abc design gekocht, super wagen maar te groot voor in de auto, dus voor in de auto hebben we toen de koelstra simba twin gekocht. Toen kwam bugaboo met de bugaboo donkey op de markt. Toen heb ik mijn zoom abc verkocht en de donkey gekocht. deze past wel in de auto dus kon ook de koelstra simba twin weg. zo haha ik heb dus aardig wat ervaring met duo wagens.
met de hierboven genoemde topmark heb ik geen ervaring, maar hij ziet er beetje zelfde uit als de kees tandem, zo de wielen te zien is dit ook zo een zware rijder. maar goed nogmaals ik heb er geen ervaring mee, maar mocht je gaan testen moet je testen met kindjes erin. zonder kindjes erin lijken ze allemaal lekker te rijden.
Thanks meiden, ik ben echt blij met jullie tips!!! We zijn vanochtend bij diverse babywinkels geweest om te test rijden (ha.. ha.. met kids er in, je moest de verkoopsters een zien, vonden ze niet zo leuk maar daar hadden wij geen boodschap aan .. erg he ) En we gaan voor de tweelingbuggy van Koelstra. Ik ga nog kijken of ik ergen een nestje goedkoop kan scoren. We hebben een zwarte gekozen. Ik denk, dat ze heel blij zal zijn op haar babyshower. Ze verwacht allemaal kleine kadootjes enzo maar nu krijgt ze dus een groot kado. Heeft ze veel meer aan want de rest heeft ze allemaal al.
jammer dan dat ze dat niet leuk vinden, je moet toch weten hoe deze rijdt met kindjes erin. Gelijk heb je hoor dat je dat geprobeerd hebt. ik heb destijds mijn kees babynestje gekocht bij de volgende site Webshop - Snowis Babyartikelen ze waren toen in de aanbieding, geloof dat ik 22 euro kwijt was inclusief verzendkosten. Nu zie ik enkel de oranje in de aanbieding, deze is 16,95 nu, komen volgens mij nog wel verzendkosten overheen. ze hebben ook nog een beige en een bruine voor 24,95. het babynestje gebruik je enkel de eerste 4 a 5 maandjes. Het is allemaal net wat krapper dan een baby wagenbak van een echte kinderwagen. Maar wel lekker beschut en warm voor zo een kleintje. ik denk ook dat je vriendin hardstikke blij zal zijn, aan een groot kadoo heeft ze toch dan vaak meer als allemaal kleine dingen.
Hè top, en oranje is leuk bij zwart. Lekker fleurig. We hebben trouwens heel netjes gevraagd of we met kids mochten testen. Ze aarzelde en ging wel akkoord, maar haar gezicht stond op onweer. Wel blij dat we dat hebben gedaan want wat een verschil, zonder reden ze nog wel prima maar met was een drama. De simba was heel goed te doen.
Wij hebben de topmark tandem. Ik vind hem super, vanaf begin gebruikt met ook 1 1/2 jaar verschil. Babynestje prima en na half jaar eruit en jongste achterin. Hij rijd wellicht wat zwaar maar het went en dan valt het na een tijdje reuze mee. Ik kan niet zonder. Mn dochtertje is nu 2,5 en wil natuurlijk vaak zelf lopen, maar als we grotere stukken gaan wandelen neem ik vaak de duo wagen mee kan ze toch nog even uitrusten. Heb ook een plankje buggyboard achter de enkele kinderwagen. Is dat geeh optie voor jullie??
Waarom kijk je niet op Marktplaats? Dan scoor je wellicht een beter merk tegen een gunstige prijs? Kees tandem lijkt mij persoonlijk niks. Vind het er ook niet mooi uitzien en is zo lang. Stuurt waarschijnlijk niet erg fijn.. Dan zou ik eerder nog voor de Koelstra Twin T3 buggy gaan, wel in het zwart Maarja, nadeel daarvan is....dat is en blijft een buggy... Trouwens, vet lief van jullie! Mooi gebaar.
Ik vond het helemaal niets, de wagen reed voor geen meter. En dat met een kind erin. Drama! Uiteindelijk voor P&T gekozen, hier ben ik heel erg blij mee
Ik heb de koelstra buggy en hij is super, maar echt niet geschikt voor een baby! Pas als ze 1 en ander 2 of ouder zijn is hy goed. Het is niet veilg of stabiel genoeg. Abc zoom is zeker een topwagen en ingeklapt past hij in zowat elke auto en je kan het met 1 hand doen. Ik heb er hier 1 liggen die gloednieuw is. Je kan er een maxicosi op klikken in het begin.