twijfels slaan weer toe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    IK heb met 8.6 een goede echo gehad.
    Wel had ik vorige week een drubje bloe echt heel weinig met een heel inimine slijmpje. :oops:
    En nu slaan dr twijfels weer toe zal het wel goed zijn.

Ik heb volgende week een afspraak dan zal ik ook weer een echo krijgen, ben zobang om dan(weer) een levensloos beebje te zien.
    Ik voel ook nog helemaal niks ,of zal het dan nog ahcter mn bot zitten? wel tweede zwangerschap.
    De misselijkheid word minder maar dat kan oko het terwijn zijn natuurlijk.
    borsten ja de en keer klappen ze uitelkaar en dan doen ze geen zeer wel groter

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    volgens mij hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken!

gewoon lekker genieten

3. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    ach meid, ik voel dat nu nog steeds hoor die onzekerheid als ik de kleine even niet heb gevoeld, maar zolang je geen krampen hebt en veel bloed verlies komt t goed, onzekerheid is normaal na een miskraam, maar probeer zelf positief te blijven anders wordt je gek

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

logisch dat je onzeker bent na een miskraam, maar zolang jij geen bloedverlies hebt, (en een drupje bloed valt daar echt niet onder, :)), is er niets aan de hand... Bloedverlies wordt pas een signaal dat er iets mis is als het echt veel is. Een klein drupje in je slipje of bij het afvegen heeft vaak te maken met een klein bloedvaatje dat geknapt is en dat hoort er allemaal bij.

Verder, dat je niks voelt: ja, hallo, je bent 11 weken! Dan voel je nog niks! ;) Is het allemaal nog veel te klein voor! Ik geloof zo uit m;n hoofd echt nog niet groter dan 10 cm, dus kijk maar eens op een liniaal hoe klein dat is!
    Probeer je toch niet te druk te maken, en afleiding te zoeken, want jezelf gek lopen maken is zo jammer van deze tijd! Probeer toch te genieten, want het komt niet meer terug en met piekeren voorkom je niet dat er iets mis gaat... Je bereikt er alleen maar mee dat je nu niet kunt genieten van alles!

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    rozemarijke:
    Je hebt hekemaal gelijk! deze peptalk had ik even nodig!
    Het is ook de laatste keer dus ga er idd maar van genieten (we houden het bij twee kindjes)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daarom, :) Geniet ervan!

Deel Deze Pagina