Voedingsbeha met vulling

Discussion in 'De babyuitzet' started by mango, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mango

mango Lid

Feb 8, 2009
    5
    0
    0
    Hoi,

Hoewel ik nog maar 4 maanden zwanger ben zou ik graag meteen voedingsbeha's kopen ipv zwangerschapsbeha's maar dan wel het liefst met vulling. Niet om groter te lijken maar met een iets dikker laagje zeg maar. Ik heb namelijk snel last van stijve tepels :oops: en die zie je sneller met een gewone stof. Zijn die ergens te koop?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Jenneke

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Geen idee waar (en of) er voedingsbh's met vulling te krijgen zijn. Maar wel even iets anders. Als je toch bv gaat geven (ik neem aan dat je daarom voedingsbh's wil kopen), moet je ook zoogcompressen in je bh stoppen (vanwege het lekker), waardoor je al een dikker laagje hebt. Ik denk dus dat je geen vulling nodig hebt.

3. mango

mango Lid

Feb 8, 2009
    5
    0
    0
    bedankt voor het snelle antwoord! Misschien moet ik gewoon zoogcompressen kopen, heb ik ook meteen een idee hoe dat er uit ziet :D

Zou er een speciale reden voor zijn dat ze niet of lastig te vinden zijn.
    Zit een gewone bh misschien prettiger als je bv geeft?

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Ik denk dat de meeste vrouwen borst genoeg hebben als ze borstvoeding geven ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey bij de hema hebben ze ze wel toevallig heb ik een leuke gekocht voor onder mijn jurk. z'n stoffe staat niet zo mooi

6. estherretje4

estherretje4 Nieuw lid

Dec 24, 2007
    4
    0
    0
    Ik had ook hetzelfde probleem toen ik borstvoeding gaf, daarbij dat ik de zoogcompressen erg vond zweten en niet lekte. Ik heb toen bij de Honkemoller een beha mét vulling gevonden die een sluiting aan de voorkant heeft. Het was wel even vragen, maar de moeite waard. En zouden mijn borsten nu niet veeeel kleiner zijn geworden :cry: , dan zou ik hem nog steeds dragen.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik denk dat het uit praktisch oogpunt is dat ze geen vulling in voedingsbh's stoppen; het gaat er bij zo'n bh om dat je makkelijk dat flapje omhoog wipt, dat zal geheid moeilijker gaan met zo'n vulling!

Trouwens ook nergens een zwangerschapsbh gevonden met vulling hoor.
    Sowieso moeilijker als je een grote maat hebt, die vulling is niet voor niks! ;)

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik zou je afraden om nu al voedingsBH's te kopen. Dit omdat je borsten enorm kunnen groeien nadat je bent begonnen met BV. over je stijve tepels, met zoogcompressen zie je daar niks van ;)

9. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    bij de V&D, het loopt tot cup C
    en bij de Hema verkopen ze inmiddels ook, bruin met kant.
    ik kan me je reden helemaaal voorstellen hoor! ik wilde liever ook dikkere bh's. tis mij gelukt! :D

10. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

Jan 19, 2009
    599
    0
    0
    http://www.zwangerschapslingerie.nl/ind ... 684e42600c

Ik heb de link al eerder geplaatst, want er is eerder ook een vraag over geweest. Kan hem nu alleen niet meer zo snel terugvinden. Ik heb de bh zelf overigens niet, maar wel andere van die winkel en die zitten heerlijk en zien er ook nog eens mooi uit. Wel wat duurder, maar dat krijg je toch met een iets grotere cupmaat...

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb ook grote borsten maar ik heb altijd vulling hoor! Of voorgevormde cups...ligt er maar net aan hoe je ze noemt...vind ik net wat mooier en je loopt niet heel de dag met je tepels in de lucht! (die van mij zijn altijd erg zichtbaar!)

Heb zelfs ook nog geen voedingsbh's e.d. gezien die voorgevormd zijn...denk dat dat idd komt omdat het niet zo handig is!

12. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hema heeft ze wel, in ieder geval gehad. Heb er laatst ook nog 2 voor mezelf meegenomen, en ze zitten best fijn.

13. mango

mango Lid

Feb 8, 2009
    5
    0
    0
    Bedankt voor alle antwoorden! :D Ik heb ook grote borsten (D/E) maar bedoel inderdaad niet de vullingen waar je borsten groter van lijken maar van die iets dikkere stof (padded bh's heet het volgens mij..) alles ziet er gewoon net wat strakker uit..(heb ook geen hele grote tepels ofzo maar volgens mij redelijk normaal, houd er alleen niet zo van als anderen ze zien door een shirtje ofzo :( ) Ik ga zeker ook nog even naar de Hema en de link bekijken.

Nogmaals bedankt!

Groetjes,

Jenneke

Share This Page