Niets is verplicht. Maar een voedings BH is wel erg handig! Zeker een aanrader, ik had ook voedings hemptjes (ziet er raar uit dat woord...) die zijn ook handig. Makkelijk los te maken voor het voeden dan hoef je niet alles uit te trekken en helemaal nu dan blijf je lekker warm. Groetjes, Mirelle.
ik heb er 2 gehaald bij de hema, niet duur en ze zijn heel fijn. je hoeft je niet helemaal uit te kleden om te voeden maar tilt je shirt op bh los en aanlegge maar. mooi is anders maar goed niemand behalve jij en je man/vriend die het ziet
Oké, thnx! Ik wist het niet zeker, maar als het erg handig is, kan het geen kwaad er nog even wat te halen.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap van een B75 cup naar een nu F80 :-S cup gegaan. Heb 3 keer nieuwe BH's gekocht. Vorige week mijn 1e voedingsbeha. Ik zou met 17 weken dus nog geen voedingsbh kopen hoor Ally, ben je wel erg vroeg. Wie weet wat er nog gaat gebeuren met je borsten.
Ohh LizaB, dan zijn ze écht gegroeid! Ik ben van een A cup naar een B cup gegaan.. en soms zijn de B cups ook nog te groot.. haha
Ik ben van D naar E gegaan en heb bij Triumph voedingsbh's gekocht, tot en met 16 november 3 voor de prijs van 2! Ze gaan daar 'maar' tot E, maar er zit aardig wat rek in en ze zijn wel mooi, ze zitten nu bij wel goed, eentje een heel klein beetje te ruim, maar dat lost zich straks wel op... Kosten zo'n 28 euro per stuk, dat valt wel mee voor die maat. Bij de Hema zijn ze helemaal goedkoop, maar dat gaat maar tot D...
Heb idd iedere dag vol verbazing voor de spiegel gestaan dat ze weer groter waren geworden. Gelukkig geen blauwe aders etc. Vind het zelf echt vreselijk. Voel me net een grote koe. Gelukkig verder niet zoveel aangekomen. A naar B valt reuze mee! Als ik het zo hoor dan zou 1 maat groter toch wel genoeg zijn.
komt omdat het hemdjes is Maar een voedingsbh is er inderdaad alleen om het makkelijker te maken. Verplicht is het niet. Scheelt wel een hoop gedoe, omdat het gewoon handig is.
Klopt, ze raden in de meeste zaken ook aan om dat pas 4 tot 3 weken voor de bevalling te doen. ook verstandig om er eerst 1 of 2 te kopen, dan kan je later altijd nog bij kopen.
zelf vind ik de zwangerschaps bh van hema niet fijn, beetje slap en de kleur is snel vaal. mijn schoonzus had voedingsbh en die gaven ok weinig steun hunkemuller heeft anders hele mooie met kant, en ook simpele. zie ook op hun site. ik mag ze ook ruilen als ik de kaartjes eraan laat (mocht ik na de bevalling toch de verkeerde maat hebben)
Zou er eentje kopen als je een week of 34 zwanger bent, even passen en neem hem dan nog wat ruimer, want echt, ze worden nog groter, vooral in het begin. Bovendien moet er ook nog zo'n zoogcompres inpassen. Ik heb er verschillende gepast en sommige zagen er aan het hangertje wel leuk uit, maar als ik ze aanhad...geen gezicht! Vooral die van Prenatal met kant enzo, die hadden echt een vreemd model. Heb uiteindelijk een goede van Anita gekocht, aangezien de meeste maten ook stoppen bij D, met een beetje kant, maar daar heb ik heel veel plezier van gehad, erg veel gedragen.
Sluit me aan bij Jo, wacht even tot een week of 6 voor je bevalling met de juiste maat kopen. Ik heb 85E, maar kan sommige D's goed aan (hangt van type bh en rekbare stof af.) Bovendien een andere tip: bij de Hans Textiel verkopen ze korte bh-hemdjes (tot onder de borst) in witte en zwarte stretch stof - 3,99 euro per stuk en lekker voor 's nachts. Als je borsten niet loodzwaar zijn of pijn doen, dan is zo'n hemdje ideaal En voedingsshirts (H&M) met apart te openen 'cups' zijn ook lekker - een duoverpakking bij H&M (1 wit en 1 zwart) voor 25 euro. Succes ermee
waar koop je die? ik lees ook veel over h&m maar helaas zijn ze niet online te verkrijgen. ik heb onwijs veel bekkenpijn en h&m zit in de stad en niet bij ons in de woonplaats
nog even een vraagje, hoe vallen die hm hemden? anders vraag ik mijn mannetje even of hij uit zijn werk er 1 haald. ik heb ongeveer b/c cup omvang 85 (rekening houdend met groei) ik denk dat m wel goed is, maar ik weet niet of ze klein vallen iemand ervaring mee?
Hoeveel borstvoedingsbeha's vinden jullie handig om te hebben? Ivm wassen enzo. Ik ben niet van plan om een half jaar bv te geven, ongeveer 3 maand tot ik weer aan het werk moet...