Ik heb sinds een weekje ofzo dat de onderkant van mijn linkerborst (die is duidelijk het grootste) een beetje bobbelig aanvoeld. Net alsof je een nacht op kreukels hebt geslapen en je van die afdrukken in de huid hebt... Is dit normaal? Zijn er meer meiden die dit herkennen?
is wel normaal hoor maar als je twijfelt vraag dan of je verloskundige of huisarts even kijkt. ik heb in mijn rechter borst een grote bobbel, waarschijnlijk ook een klier die groter is geworden
zou inderdaad kunnen hoor! Kom net bij de ha vandaan en die zei ook dat je klieren in je borsten opzetten tijdens hormoonsveranderingen (dus tijdens je cyclus en je zwangerschap)
toevallig, hier heb ik ook last van. alleen aan de linkerkant. ik ben er al mee naar de dokter geweest omdat k me zorgen maakte maar hij zei dat het mn ribben waren. T was wel iets verdikt. Maar niet echt n knobbeltje. Ik heb er verder nooit last van gehad maar nu voel ik het ineens en is ook n beetje pijnlijk als ik er op druk. (misschien komt dat doordat ik nu extra vaak controleer) dus eigenlijk heb ik geen idee! ik zit er maar niet te vaak aan.. jij succes