Hallo allemaal, Ik heb eindelijk de baby uitzet bij elkaar. Het enige wat ik nu nog mis zijn voedingsbh's. Maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer, dus zou graag wat advies willen. Ik heb gelezen dat het verstandig is om pas met 8 maanden zwangerschap bh's te gaan kopen, dit vanwege de groei. Ik heb normaal gesproken maat 75B, mijn borsten zijn amper gegroeid en ik draag deze maat dus nu nog steeds. Normaal was het een kleine B, nu een normale, normaal had ik hem op het strakst zitten, nu op het wijdst. Maar hoe weet ik welke maat ik nodig heb? Ik neem aan dat de boel nog wel gaat groeien..?? En hoeveel bh's zijn verstandig om in huis te hebben? Klopt het dat voedingsbh's hoger zitten dan normale bh's. Ik heb laatst gewoon wat verschillende maten gepakt bij de Prenatal en ben dan gaan passen, maar het viel me eigenlijk op dat ze allemaal vrij hoog zaten. Of heb ik gewoon echt de verkeerde maten gepakt? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik weet het nl echt niet. Groetjes!
Hoi! Er wordt inderdaad aangeraden om zo laat mogelijk pas een voedingsbh aan te schaffen. Mijn borsten waren ook niet echt gegroeit tijdens de zwangerschap. Dus in eerste instantie heb ik, ondanks dat het wel de laatste weken waren, een te kleine bh gekocht. Mijn borsten gingen pas "groeien" toen de eerste stuwing kwam. Wat ik van te voren heb gedaan is met mijn man de stad in geweest om te laten zien welke bh's ik mooi vond. Dan kon hij op het moment dat het nodig was deze in de juiste maat voor mij halen. Wat ik later ook gehoord heb is dat wanneer je de bon bewaard en het prijskaartje eraan laat zitten je de bh's ook weer mag ruilen. Maar dat zou ik dan even bij de winkel navragen. Ik zou er dan ook niet meer dan eentje van te voren aanschaffen. In ieder geval veel succes en geniet nog van de laatste weekjes! Groetjes Mariska
Mijn borsten groeiden ook pas na de eerste stuwing, ik had daar erg veel last van en verdroeg echt geen bh! Ik droeg voedingshemdjes van de hema.