zou dit ook door de zwangerschap kunnen komen ? ik heb heel veel last van muggebultjes en heb mn armen op 3plekken open gekrabt , er zit een kortje op maar die zit er al bijna n week soms krab ik er weer een open omdat ik GEK word van de jeuk . en het duurt ook best n poos voor er een kortje op komt tot 1 dag voor ik wist dat ik zwanger was heb ik ascal geslikt weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben ?
Zou je suiker even laten controleren. Slecht helende wondjes kan met een hoge suiker te maken hebben, hoeft natuurlijk niet.
nou daar dacht ik dus ook aan , bij klanten met diabetes ben ik ook heel voorzichtig met wondjes maken als pedicure ( bij niet diabeten ook hoor ) omdat ze langzaam helen maar heb verder geen kenmerken van diabetes ofzo volgende week moet ik weer naar de vk zal ik wel even vragen of kijk op mn werk bij n client die moeten prikken
Ligt er denk ik ook aan hoe hoog je dosis ascal is. Ik gebruik de hele zwangerschap al fragmin (spuiten) en ascal (pilletjes) en ik ben vorige week ook gestoken. Ik kon 't ook niet laten en heb echt heel m'n voet open gekrabt...tja, pijn is nou eenmaal beter te hebben dan jeuk he! Maar ik heb er gewoon netjes korstjes op gekregen, ondanks al die bloedverdunners. Dus ik denk niet dat 't daarmee te maken heeft. Groetjes Masu
ik gebruik nu geen ascal meer al sinds 13februari toen had ik een onderzoek in t ziekenhuis en mocht er mee stoppen dag erna kwam ik er achter dat ik zwanger was.
Ik weet niks af van ascal. Maar ik had ook slecht helende wondjes als ik bijvoorbeeld een puistje had bleef er weken lang een blauw plekje achter ook, dus volgensmij hoort het er wel een beetje bij.
Als je toch dm-pedicure bent zou ik idd even aan een van je clienten vragen of je mag prikken. Moet geen probleem zijn. Weet je het zeker. In onze VK praktijk houden ze een waarde van onder de 7 aan, maakt niet uit welk moment van de dag.
ik heb deze week geen klanten maar moet wel werken (gehandicaptenzorg) en hebben ook diabeten erbij vraag t idd aan hun ik hoef pas 31-5 naar de vk dus das idd sneller