goedenmorgen iedereen! ik vroeg me af vanaf wanneer een buikband dragen mooi is en vanaf welke tijd jllie dat doen ik heb al best een buikje je kan zien dat ik zwanger ben maar vroeg me af wanneer je dan een buikband dragen kan??
Als je een mooi buikje begint te krijgen is het toch leuk om dit te accentueren Ik droeg al veel eerder een buikband. Ook een beetje om te laten zien dat ik zwanger was en niet zomaar dikken was geworden Nu kan niemand meer om mijn buik heen en draag ik de band omdat mijn t-shirts te kort zijn geworden aan de voorkant.
met mijn 1e droeg ik ze pas met 7 maanden ofzo. Nu ga ik ze veeeeeel eerder dragen, ik heb van die keigave met een baby erop en een met een gedichtje. Ik denk dat ik ze einde van de maand eens ga passen
Ik droeg ze ook al met een week of 12. Toen pasten ze nog niet allemaal, maar een die een beetje kleiner was wel al ! Leuk hoor, ziet iedereen dat buikje extra goed ! Groetjes, Nikki F
ik heb ze eigenlijk nooit gehad, heb nu wel 1 gekregen maar totaal geen behoefte aan, dat gefrunnik rond mn buik, heb welleuke positie shirts waar je mn buik goed in ziet, vind ik voldoende
ik draag ze pas sinds een week of drie, met name omdat mijn gewone t-shirts te kort worden en ik nu ook het gevoel heb dat ze over mijn buik passen zonder dat er heel veel ruimte overblijft. Karin
Toevallig vroeg ik mij dit laatst ook al af! Ik had al zulke leuke buikbanden gezien bij de Miss Etam! Vond het alleen nog een beetje vroeg om er al wat mee te nemen.... Althans, om ze te gaan dragen. Is het ook niet zo dat een buikband meer stevigheid biedt, en dat het niet alleen voor de sier is? (had ik eens ergens gelezen...) Ik denk dat ik gewoon maar eens ga kijken hoe ze al zitten en hoe ze me staan! Als het leuk is, neem ik er écht wel 1 mee! Dikke boeiuh!
nee die buikbanden die hier bedoeld worden zijn echt voor de sier, er zijn wel buikbanden voor de stevigheid maar die zijn heel anders en draag je onder je kleren
Ik draag ze ook al een tijdje, had met 15weken al een behoorlijke buik, maar dan wel ter verlenging van mijn eigen shirts. Omdat ik klein ben staat zo'n buikband mij niet, het lijkt net of ze dan mijn bovenlichaam afgehakt hebben, dus alleen ter verlenging. Groetjes Monique76
ik draag ze al wel een tijdje, niet dagelijks, alleen als een shirt te kort is. op marktplaats had ik leuke gekocht, nieuwe voor 3 euro!
ohw dus het maakt niet uit of je nou wel of geen buik hebt hmmmz dan ga ik van de week toch een kijken haha al heb ik wel een buik hoor maar dacht misschien is het nog te vroeg...
Ik draag ze vanaf week 18 of zo, voornamelijk omdat mijn T-shirts een beetje te kort begonnen te worden. Soms doe ik ook een zwarte aan bij een zwarte broek en een zwart shirt - is wat subtieler, zeg maar. Maar soms ook een rooie bij een zwarte broek en zwart shirt. Het ziet er wel aardig uit, maar eigenlijk vind ik het vooral practisch met al die stomme opkuipende shirtjes Veel plezier ermee! Je kan eindeloos varieren, toch? Groetjes, Dominique
ik draag sinds week 10 buikbanden. Erg makkelijk inderdaad met shirts die wat te kort zijn Ik heb van het weekend weer een paar gekregen, maar die passen nog nie allemaal helaas :sad: en juist die ik zo mooi vind is nog te ruim grrrr, ga 'm gewoon omvouwen
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmz ga vrijdag avond dus shoppen!!!!!!! voor buikbanden hahaha iemand nog leuke winkels??
H&M heeft eenvoudige effen buikbanden. Ze kosten ook maar ong. 5 Euro. Bij Miss Etam zijn ze wat modieuzer, en ze hebben ze in verschillende maten!