Wie wil weten wat het wordt en waarom?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roze78, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik wil zelf best wel graag weten of het een jongetje of een meisje wordt. Maar mijn vriend wil dit niet. Ik ben benieuwd wat jullie beweegredenen zijn om het wel of juist niet te willen weten. Misschien verander ik of mijn vriend dan wel van mening.

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik wil heel graag weten wat het word,ten eerste omdat ik veel te nieuwsgierig ben om het tot maart vol te houden en ten tweede als ik al die kleertjes enzo zie in de winkel vind ik het erg gericht op jongens en meisjes..............enne ik wil straks niet alles in het creme hebben ;)

3. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ja wij willen het ook weten en ik sluit me eigen aan bij Esthertje, veel te nieuwsgierig :oops: ;) en graag gericht willen kopen!

4. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Wij weten sinds woensdag wat het wordt. Een JONGEN!!! ;) En ik kan me aansluiten bij Esthertje. Dit zijn voor ons ook de beweegredenen geweest om het graag te weten.

Groetjes,

Wendy

5. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ik heb eerst altijd geroepen dat ik het niet zou willen weten... maar nu ik er langer over nagedacht heb wil ik het toch wel... Alleen al om de reden wat hier boven ook al gezegd word en ergens vind ik het gewoon leuk om het al te weten...

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben beide keren ervoor gekozen om het niet te weten. We waren wel nieuwsgierig, maar vonden het leuker om het een verrassing te laten.
    De volgende keer willen we het wel weten, tenminste zo denken we er nu over. Waarom....we willen ook een keertje mee maken hoe het is om te weten wat het wordt. ;)

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0

Euhm, helemaal mee eens :D

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wij wilden het allebei wel weten en zijn dan ook meteen met 19 weken voor een echo geweest... Natuurlijk niet alleen om te zien wat het zou zijn, maar dat wilden we daarnaast wel graag weten. Waarom?! NIEUWSGIERIG :D . Waarom niet zeg ik dan maar ;)

9. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou wij willen het ook graag weten omdat ik al twee mooie meiden (waar ik het niet van heb geweten) heb, zou ik het fun vinden als het nu een knul zou zijn. :D

En net wat de andere zeggen om nu weer alles neutraal te moeten kopen lijkt me ook niet alles.

Maar waar we het wel over eens zijn is dat we het wel voor ons zelf houden.
    En nee meiden krijgen het ook niet te horen, en dat vinden ze echt niet eerlijk hihihihi wij wel. :)

10. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Wij willen niet weten wat het wordt, vooral omdat iedereen tegenwoordig weet wat het wordt. Wij willen ons lekker laten verrassen.

Het was voor mij echt een sport om leuke kleding te kopen voor de eerste dagen en niet in creme, en dat is aardig gelukt. Je krijgt als de kleine geboren is toch al veel kleding. Beide geslachten zijn bij ons welkom. Wij vinden het belangrijk dat alles erop en eraan zit, en dat hij of zij gezond ter wereld mag komen.

Ik zou alleen het geslacht willen weten, als mijn zusje terminaal komt te liggen, zij heeft momenteel een vijf hersentumoren en één in de long, en zij is nu hard aan het aftakelen. Ik wil graag dat mocht het zo zijn dat zij dit niet mag meemaken, dat ze voordat ze sterft te horen krijgt wat het wordt en hoe het gaat heten, en natuurlijk het geboortekaartje laat ik haar dan zien. Maar ik hoop natuurlijk dat zij de geboorte mag meemaken, en dat ze ons kleintje in haar armen kan houden.

Groetjes Monique76

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    ik wilde graag weten wat het geslacht is, mijn man eerst niet. Toen we uiteindelijk voor de echo gingen, wilde hij het wel graag weten, en we krijgen een meisje! Waarom we het willen weten? Nieuwsgierigheid !

Kijk, voor elke a.s. moeder blijft het belangrijkste dat het kindje helemaal gezond is, ver voor alle andere redenen. Een heel eind daarna, komt de nieuwsgierigheid om het geslacht al te weten en het gemak om idd kleertjes wat gerichter te kunnen kopen of evt. om de babykamer wat gerichter aan te kleden. Maar monique, je hebt ook gelijk hoor dat er hele leuke kleertjes te vinden zijn die niet creme zijn en toch zowel voor een jongen als een meisje kunnen.

Bij mij en mijn man was vanaf de eerste weken zwangerschap het gevoel heel sterk dat dit een meisje zou zijn. En het is gewoon superleuk om dan bevestigd te krijgen dat het idd zo is.

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij zijn ook nieuwsgierig wat het word. Maar meer nog willen we het weten voor de spulletjes, we hebben nu al enkele kleertjes gekregen die neutraal zijn, maar we willen ook heel graag kleren kopen die specifiek voor dat geslacht zijn! Ook voor de kamermeubelen en kleur enzo!
    We gaan het wel voor ons houden, de spanning moet er nog wat inblijven voor onze familie en vrienden!
    Ons gevoel zegt héél sterk dat het een jongen word, zelfs mijn moeder en schoonvader zeggen het en met naald en draad komt er ook een jongen uit! Hihi, afwachten,hé!

Groetjes

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik wilde het eerst niet weten, maar nu wel, bij de andere 4 wist ik het niet , het lijkt me nu ook wel een keer leuk om het wel van te voren te weten! Ook lijkt het me heel super om in de zwanegrschap al echt meisjes of jongensspul te shoppen!

14. Niet meer actief

Hoi

Wij willen ook weten wat het word met alle reden die hierboven al genoemd zijn. Ik wou het eerst niet weten, mar ben veel st enieuwsgierig om te wachten tot mei.

Monique veel sterkte met je zusje, ik hoop dat ze er nog bij kan zijn.

Veel liefs Nathasja

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij willen het ook graag van te voren weten om kleertjes te kunnen kopen en voor de babykamer. Ik wil alles wit zoals het leddikantje, de commode e.d. maar de accecoires wil ik in roze of blauw.

16. Niet meer actief

Wij willen het ook weten! Gewoon omdat het kan !

17. Ook wij willen het weten! Ik ben gewoon te nieuwsgierig! En het lijkt me erg leuk om gericht tegen iemand te kunnen praten :)

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik heb de eerste creme kleertjes al binnen.
    Wij willen ook wel weten wat het wordt. We zullen er misschien niet specifiek naar vragen, maar als we de 20 weken echo halen en het is zichtbaar of de VK zegt het, ach, dan is dat niet erg. Waarom pas na negen maanden die "verrassing"? Bij 20 weken is mijn verrassing net zo groot en wordt ik bij de bevalling nog eens verrast door hoe het eruit ziet!

Heb nu ook gehoord van mensen die het ook gelijk bekend hebben gemaakt. Veel vrienden van hen zijn rond dezelfde tijd uitgerekend. Zij hadden een leuke naam bedacht, dus met 20 weken gelijk geroepen wat het werd en hoe ZE gaat heten, zodat die naam niet p.o. door een ander gebruikt kon worden.

Tja, zo kan het dus ook! Ik denk niet dat we het bekend maken als we weten wat het is, maar die verrassing mag van mij over 15 weken best al komen.jeetje wat lang nog!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    bij de 1e wisten we het niet. We hadden nog geen kinderen dus maakte het niks uit.

Nu maakt het nog niks uit maar een meisje zou wel leuk zijn (lichte voorkeur). Nu willen we het dus wel weten.

20. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ook ik wil het heel graag weten.ik heb al eem meisje van 9 en een zoon van 1.ik vind meiden echt geweldig en hoop dus ook dat dit weer een meid wordt!om me hier niet zo op te verheugen ga ik een echo laten maken en dan wil ik weten wat het wordt zodat de "teleurstelling"niet te groot is wanneer er een jongen uit komt!allebei is echt van harte welkom hoor daar niet van.mijn dochter wil ook graag een zusje.zij heeft bij haar vader een broertje en bij ons ook dus dan kan ik het me ook voorstellen.ik ben ook opgegroeid met 3broers dus heb ook altijd een zus gemist!vandaar!maar als het een jongen is zijn we ook dolgelukkig!

Deel Deze Pagina