Ik zit een beetje met het volgende. Mijn kleine meid krijgt volledig bv. Gaat hartstikke goed! Maar.. De laatste paar nachten wil ze niet drinken! Ze heeft wel honger, ik leg haar dan aan, maar op de een of andere manier snapt ze niet wat ze moet doen. Ze zoekt, sabbelt, laat los, huilt en hapt weer aan om vervolgens het hele riedeltje te herhalen. Hier ben ik dan een paar uur mee bezig, ze krijgt een paar slokjes binnen en dan valt ze uitgeput in slaap. En ik krijg stuwing in de ochtend... Ik heb al verschillende houdingen geprobeerd, ben beneden gaan zitten, proberen om een boertje te laten, maar niets helpt! En overdag is er niets aan de hand en drinkt ze gewoon lekker.. Heeft iemand tips?
ik vermoed dat ze heel slaperig is en gewoon gelijk wilt drinken, probeer je toeschietreflex even zelf op te wekken en leg haar aan zodra het loopt misschien dat het helpt omdat ze dan niet meer de tsr hoeft op te wekken. ik eb deze periodes ook gehad weet verder 1,2,3 niet meer wat ik deed.. oh ja lopend voeden!
En als je eerst haar luier verschoont? Dan is ze wat wakkerder misschien! Zo doe ik het hier ook anders is ze na een paar slokken al klaar en komt ze een uur later weer. En in de nacht vind ik dat niet zo tof haha.
Vannacht weer een eeuwigheid bezig geweest. Ik ben zo ontzettend moe.. Van 3 tot half 7 heb ik lopen aanmodderen dit x. Heb alles geprobeerd, lopend voeden, luier verschonen, toeschietreflex opwekken, wisselen van borst, maar ze blijft gewoon zo gek doen. Ik ben echt een monster naar mijn 2 andere kids, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Cb adviseerde om haar een flesje te geven in de avond zodat ze wat meer verzadigd is misschien. Gister stond ik daar nog niet achter, maar nu ik weer zo weinig heb geslapen, begin ik toch te twijfelen. Dit is al nacht 5 met maar 4 uur slaap ongeveer. *gaaaaap*
Nee daar is gister wel naar gekeken. En dan zou ze overdag toch ook moeilijk doen met drinken? Dat is niet het geval namelijk.
Hoe gaan de voedingen overdag? Hoe drinkt ze, en hoe lang duurt een voeding? En hoe vaak per dag? Het cb wil graag dat jij stopt met borstvoeding blijkbaar. Wat jammer dat het enige advies een flesje is. Kennis is ondermaats, zoals zo vaak. Wel vermoeiend zeg!
heb je al eens borstcompressie geprobeerd terwijl ze de tepel vast heeft? Dat werkt hier perfect! R viel steeds in slaap tijdens de voeding, en sabbelde dan wat maar dronk niet. Als ik borstcompressie geef op het moment dat ze weg doezelt dan snapt ze ineens weer wat ze aan het was en gaat ze weer goed drinken.
Nou idd, daarom stond ik er gister ook niet achter.. Overdag gaat het best goed eigenlijk. Ze laat 2 a 3 uur tussen de voedingen en ze drinkt ongeveer een half uur, soms langer, soms korter. Ik kom aan ongeveer 9 voedingen overdag. Toevallig ging ze net ook moeilijk doen aan de borst, maar toen had ze al wel ruim een kwartier goed gedronken.
Ja ook, maar dat heeft weinig zin als ze steeds loslaat en weer opnieuw aanhapt. Ik vind het zo lastig en het is gewoon frustrerend!
Kan het zijn dat je borsten in de nacht meer gestuwd zijn? En ze dus de tepel niet goed kan pakken? Zo klinkt het een beetje eerlijk gezegd.
Als het cb flesje adviseert mag ik hopen dat ze fles afgekolfde melk bedoelen ????? Heoe gaat het nu Ismi ? Ik had ook soms dit soort momenten komt echt goed, als ze echt honger heeft drinken ze meestal wel, en ze drinkt overdag goed dus zal wel sprongetjes gedrag o.i.d. zijn
Ik zat idd naar haar leeftijd te kijken en ik pakte het sprongetjesboek, want ze is overdag ook wat huilerig... Nouja, bijna 5 weken is ze haha! We zetten het gewoon door want ik wil het nog lang niet opgeven.. Ik hou jullie op de hoogte!