Herkent iemand dit? Morgen 7 weken zwanger en weeachtige pijn in m'n buik en onderrug Heb dit al een paar dagen op en af Woensdag had ik het maar ging na een uurtje over. Vrijdag weer een uurtje last van, gister nergens last van, en net is het weer begonnen Maakt me erg onzeker en ben telkens bang dat het misgaat Het zit echt in m'n onderrug en onderbuik en voelt echt als lichte weeen. Herkent iemand dit?
Ik had het ook heel erg , 4 dagen terug nog snachts . Toch maar even de verloskundige gebelt en alles was gewoon goed . Toen ik even ver als jou was had ik het dagelijks . Het is echt de groei van je baarmoeder dat kan zo'n zeer doen . Als het heel heftig is kan het ook dat je eierstokken draaien (vertelde me verloskundige ) dat is niet ernstig . Snap dat je er angstig van wordt hoor , dat had ik zelf ook . Maar het is totaal geen slecht teken.
Ik heb het bij beide zwangerschappen tot het einde toe gehad. Heeft te maken met de groei van de baarmoeder.
Het heeft vandaag gelukkig maar een uurtje geduurd, maar menn wat een krampen pff.. Gelukkig is het nu weer over. Blijft eng die krampen brr
Daantje22 , inderdaad soms eng ! Gewoon de verloskundige bellen hoor , ookal is het niks ergs . Ze kan je wel even geruststellen . Maar dus meer meiden die het hebben !