Andersom is het probleem er ook. Ik geef nog bv en heb inmiddels cup A. Dat verkopen ze dus ook niet! Vanaf cup B.
Ik heb een vrij prijzige voedingsbh van Anita, met kant en beugels in cup E geloof ik, die gaan ook zeker groter. Normaalgesproken heb ik D, zwanger/bevallen tel ik daar een cupmaatje bij op. Hij kost wel iets van 50 of 60 euro maar dit is mn 2e zwschap dat ik hem draag en hopelijk straks ook 't kindje ermee kan voeden.
En ik had het precies andersom, ik heb een A ( toen met bv een kleine b), en die leveren ze ook niet in voedings bh's Bijna overal vanaf grote b kleine c.
ik heb ook hezelfde probleem. van mezelf 70f en door de zwangerschap zijn ze nu al gegroeid terwijl ik pas 9 weken zwanger ben . de enige winkel waar ik altijd slaag voor bh's ook in nog grotere maten dan cup F en bikini's is: LIVERA succes
mischien een kleine tip maar ik zou pas NA de bevalling een voedings bh kopen want je weet niet wat je borsten gaan doen bij de oudste had ik een grote b tijdens de zwangerschap en in de bv periode een d (na de stuwing want toen had ik f ofzo maat ballon)
Moet ik daar toch maar eens gaan kijken als ik straks weer mobiel ben... we hebben hier wel een livera in de buurt maar het is niet echt mn favoriete winkel omdat ze daar van die vervelende verkoopsters hebben... maarja misschien toch maar eens kijken dan straks!
deze heb ik ook gehad maar vond het wat slap gaat goed als je nog zwanger bent maar als je bv geeft vond ik ze niet fijn
ik heb van mezelf een goede F (nu G) en draag nu ook de voedingsbeha's van Anita. Prijzig, maar je hebt echt wel wat!
Nope, hier geen cm gegroeid, geen vollere borsten, geen grotere cupmaat, geen zere borsten gehad heel de zwangerschap. Ik heb een kleine B cup. Dus die maat hou ik maar aan.
Online kun je ze wel krijgen maar in de winkels gaan ze idd meestal niet verder dan E. Heel vervelend want je kunt dus niet vantevoren passen of ze wel goed zitten/de maat goed is, moet je ze eerst bestellen en weer terugsturen, gedoe. Een winkel kan ze ook voor je bestellen, maar ja, ook dan weet je pas als ze binnen zijn of ze passen of niet. Ik heb ze online besteld van Anita met beugel. Ze vallen idd niet erg groot, borsten nauwelijks gegroeid en de G cup paste maar net, terwijl ik normaal F heb (al een ramp op zich om daar normaal gesproken en een beetje leuke en goed zittende en betaalbare bh in te vinden )
voor dames met grote borsten, die altijd groot zijn.. (lees namelijk dat er mensen zijn die zeggen dat ze met een e cup geen bh's vinden... --> prima donna! Duur maar zitten heerlijk en stevig!