Voedingsbh kopen: wat een discriminatie zeg!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkie97, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Andersom is het probleem er ook.
    Ik geef nog bv en heb inmiddels cup A.
    Dat verkopen ze dus ook niet!
    Vanaf cup B.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een vrij prijzige voedingsbh van Anita, met kant en beugels in cup E geloof ik, die gaan ook zeker groter. Normaalgesproken heb ik D, zwanger/bevallen tel ik daar een cupmaatje bij op. Hij kost wel iets van 50 of 60 euro maar dit is mn 2e zwschap dat ik hem draag en hopelijk straks ook 't kindje ermee kan voeden.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En ik had het precies andersom, ik heb een A ( toen met bv een kleine b), en die leveren ze ook niet in voedings bh's :p Bijna overal vanaf grote b kleine c.

4. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ik heb ook hezelfde probleem.

van mezelf 70f en door de zwangerschap zijn ze nu al gegroeid terwijl ik pas 9 weken zwanger ben :(.
    de enige winkel waar ik altijd slaag voor bh's ook in nog grotere maten dan cup F en bikini's is:

LIVERA

succes

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Livera, voedingsbh's van Anita.. wel wat duurder maar prima voor een grote \cup... 90G...

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

mischien een kleine tip maar ik zou pas NA de bevalling een voedings bh kopen want je weet niet wat je borsten gaan doen bij de oudste had ik een grote b tijdens de zwangerschap en in de bv periode een d (na de stuwing want toen had ik f ofzo maat ballon)

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.995
    113
    Moet ik daar toch maar eens gaan kijken als ik straks weer mobiel ben... we hebben hier wel een livera in de buurt maar het is niet echt mn favoriete winkel omdat ze daar van die vervelende verkoopsters hebben... maarja misschien toch maar eens kijken dan straks! :)

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  9. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    ik heb van mezelf een goede F (nu G) en draag nu ook de voedingsbeha's van Anita. Prijzig, maar je hebt echt wel wat!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Nope, hier geen cm gegroeid, geen vollere borsten, geen grotere cupmaat, geen zere borsten gehad heel de zwangerschap.

Ik heb een kleine B cup. Dus die maat hou ik maar aan.

11. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Online kun je ze wel krijgen maar in de winkels gaan ze idd meestal niet verder dan E. Heel vervelend want je kunt dus niet vantevoren passen of ze wel goed zitten/de maat goed is, moet je ze eerst bestellen en weer terugsturen, gedoe. Een winkel kan ze ook voor je bestellen, maar ja, ook dan weet je pas als ze binnen zijn of ze passen of niet.
    Ik heb ze online besteld van Anita met beugel. Ze vallen idd niet erg groot, borsten nauwelijks gegroeid en de G cup paste maar net, terwijl ik normaal F heb (al een ramp op zich om daar normaal gesproken en een beetje leuke en goed zittende en betaalbare bh in te vinden ;))

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    voor dames met grote borsten, die altijd groot zijn.. (lees namelijk dat er mensen zijn die zeggen dat ze met een e cup geen bh's vinden... --> prima donna! Duur maar zitten heerlijk en stevig!

Deel Deze Pagina