wel of niet alvast nieuwe accessoires kopen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mom2Boys, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hallo Dames,

Op dit moment ben ik zwanger van de 2de. En twijfel of ik voor de bevaling het 1 en ander moet aanschaffen ter vervanging.

Mijn zoontje heeft 15 maanden bv gehad. Omdat hij prematuur was, in de couveuse lag en niet zelf kon drinken, ben ik na de bevalling meteen begonnen met kolven. Na een aantal dagen heeft mijn man de Medela Swing gekocht met een extra set mbt flesje, borstschelp,slangetje, opzetstuk.
    Toen mijn zoontje wel kon drinken bij mij, heb ik de kolf wel gebruikt voor als ik bijvoorbeeld een dagje wegging en hij naar mijn ouders ging.

Nu bij de tweede wil ik weer bv gaan geven. Mijn bevalling wordt weer een Keizersnede. Mijn zoontje was dus te vroeg geboren en er is natuurlijk altijd een kans dat de 2de ook te vroeg komt, maar dat is niet zeker.

Ik wil een aantal accesoires zoals de borstschelp vervangen.
    Wat is verstandig?
    -Zal ik de producten aanschaffen voor de bevalling, zodat ik het heb als ik het nodig mocht hebben.
    -Zal ik wachten tot na de bevalling, en mijn man op pad sturen als ik het nodig heb.

Alvast bedankt voor het lezen!

groetjes Inge

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ik denk dat ik zou wachten met een "nieuwe set" te kopen.
    De eerste dagen is het effectiever om een professionele kolf te huren om de boel goed op gang te helpen mocht dat nodig zijn.
    Dan is er nog tijd zat om een nieuwe set te halen.
    Ik vraag me overigens ook af of je echt een nieuwe set nodig hebt...
    Die dingen gaan best lang mee toch?
    Ik kolf FT al 8 mnd. dubbelzijdig met dezelfde set namelijk.

GRTZ.

Deel Deze Pagina