Hoi Allemaal! Vorige week een lastige week gehad met voeden. Had hier ook een topic over geopend (erg onrustig, knijpen in de tepel ed). Ik werd ook ongesteld..Nu smaakte mijn voeding wat zouter dan normaal,ik begreep dat dit normaal is.. Nu niet meer ongesteld en hij is ook weer wat rustiger met drinken.Wel heel snel afgeleid maar dat is logisch met 11maanden toch?Wat me alleen wat onzeker maakt is de tijd dat hij drinkt. Hij doet maar een minuut of 5 over het drinken. Is dit lang genoeg? Groetjes Jellie
Nou hier was rond die tijd 5 min. al lang. Soms was het maar 2 minuten. Nu neemt ze er weer iets meer de tijd voor, ik denk overdag 5 minuten, 's avonds en 's nachts 10 minuten. Niet te druk om maken hoor! Ze kunnen snel drinken en geven wel aan wat ze nodig hebben. Hier loopt m'n productie terug als in ongesteld ben, dan is ze ook wat onrustiger aan de borst.
hier ook 5 min maar en s'nachts 10-15 min (half slapend ) hier trouwens helemaal niks aan hem gemerkt met ongesteldheid (voor het eerst vann d week) ?? had het wel verwacht maar totaal geen reactie