IK heb hier twee paar schoentjes te koop. 1 paar is zilver en is van het merk Jochie in maat 22. Het andere paar is van het merk Perché No! en is roze met wit/creme in maat 22. Mijn dochtertje heeft ze beide maar een paar keer aangehad, maar helaas heeft ze last van de schoentjes op haar wreefje. Ik dacht eerst dat het wel goed zo komen, maar omdat ze zo'n hoge wreef heeft blijft ze er last van houden. De schoentjes zien er nog goed uit en zijn, zoals ik al zei, denk ik zo'n vijf keer gedragen. Ik heb voor beide schoentjes bij elkaar zo'n 140 euro betaald en ik begrijp best dat ik dit er niet voor terug krijg. Het zou fijn zijn als ik in ieder geval een nieuw paar schoentjes voor haar kan terugkopen. Ik zal zo nog even foto's plaatsen van de schoentjes.
ik weet het maar het gaat zo hard tegenwoordig, dus soms komt die gedurende de dag weer op pagina 2............... Daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen
Sorry hoor ik heb je van de week gevraagd niet 2 keer op een dag te uppen... nu doe je het weer. Ja het staat vol maar geef andere ook de kans om wat te verkopen. Graag niet meer doen dus..
Sorry, ik let niet echt op wanneer ik up, maar ik kijk meer of mijn advertentie op de volgende pagina staat en dan up ik. Ik al er nu echt op letten..........