Voedingsbh omgeving Hengelo ov

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kimos, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie voedingsbh. Maar ik kan maar niet slagen. Ik ben al bij de 'gewone' lingeriezaken geweest,maar ook naar speciaalzaken. Ze komen elke keer met van die degelijke dingen aan. Ja,ik begrijp dat het functioneel moet zijn, maar het oog wil toch ook wel wat (teminste...mijn oog wel)!
    Iemand tips? Behalve dan internetwinkels,want bh's koop ik liever niet via internet.

Ik hoor het graag!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat dacht je van de Prenatal??? Die bij de Ikea langs de A1 hebben ze ook wel leuke hangen!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ik zoou ook zeggen prenatal. Want van noppies heb je wel mooie voedingsBH's. Of bij duimeland, babyddump, baby park ofzo??? Duimeland zit wel in Hengelo (zag ik op google) de rest weet ik niet.........

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Of Pregno in Borne? Daar zou ik even heen bellen, want ik durf niet zeker te zeggen of ze wel voedings-BH's hebben daar.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Kun je niet bij een van de merken navragen of ze een verkooppunt bij jou in de buurt hebben?
    Ik heb hiervoor wel gebruik gemaakt van webwinkels, omdat ze mijn maat niet hadden bij prenatal. Werkte prima; ook toen ik een moest omruilen voor een andere maat.
    Wat ik mooi vond, waren de beha's van Hot Milk, Curvy Kate, Royce. Deze zijn er ook (of vooral) in grotere cupmaten. Voor inspiratie kijk op www.cupoftwo.nl en www.lingerievoortwee.nl. Ik vond dit heel goede webwinkels; maar zelfs als je daar niet wilt kopen, kun je in elk geval zien wat voor moois er te koop is.

Of informeer bij je kraamzorgbureau. Die van mij verkocht ook voedingsbeha's, maar dan weer geen mooie. Zij weten ook nog wel eens waar je er nog meer kunt vinden.

En als je nog niet bevallen bent, zou ik eerlijk gezegd nog geen (dure) voedingsbeha kopen. Je maat kan nog zó veranderen. Wacht liever tot een week of 2, 3 na je bevalling, dan heb je waarschijnlijk de maat die je nog een lange tijd zult houden.
    (ter info: aan het eind van de zwangerschap zat ik op 95E, terwijl ik de hele voedingsperiode, na die eerste 2 weken, 85F heb gehad.)

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    @Bri thanks voor de tip!
    Prenatal,Duimeland en Borne ben ik idd al geweest,maar ook daar hebben ze allemaal dezelfde (vind ik) saaie bh met die krijtstreep van Noppies. But thanks anyway!

7. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben bij lin cherie heel goed geholpen. en mooie voedingsbh's, o.a marlies

8. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Thanks voor de tip! Ben gisteren al ff bij Aida geweest maar die had niet wat. Maar ik zit nu even heel hard te denken Lincherie...weet eigenlijk niet waar die zit?

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Hebben ze mij ook heel goed geholpen, goed aanmeten etc. Niet per se al te hippe BH's, maar ze zitten super mooi, nu zie ik er weer wat pronter uit :D

Zit tegenover de Hema, Blokker en Zeeman, aan de Enschedesestraat is dat geloof ik?

10. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    je hebt zon mama winkel ergens in het centrum ik heb er daar ook eentje gekocht, maar ik weet zo niet hoe die heet

11. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
  12. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Iedereen bedankt voor de tips! Ik ben intussen geslaagd!

Deel Deze Pagina