je kan online via hema bestellen heb er geen ervaring mee.. maar weet wel dat de gewone bh's van de hema altijd erg lekker zitten.. HEMA - baby - mama basics
Ik heb een voedingsbh van mammae (dacht dat ie zo heet). Hij zit erg lekker en ziet er nog eens hartstikke leuk uit. Deze ziet er tenminste uit als een gewone bh. Hij heeft wel beugels en is misschien een beetje duur 79,- Ik ben er teverden over!
Ik had er één bij Prenatal gekocht maar die zat niet lekker. Die had zo'n driehoekje erin. Nu heb ik er een aantal van Anita en die zitten veel beter. Die hebben ook alleen aan de buitenkant een randje. Ze zijn idd wel prijzig maar ook wel mooi (vind ik). En voedingsshirts heb ik wel van Prenatal, die bevallen prima.
Voedingsbh's heb ik van Medela, zijn niet mooi, maar zitten wel goed en zijn niet duur. Voedingsshirts heb ik helemaal niet.Draag altijd een extra topje onder mn shirt.
Idd, ik sluit me bij Miran aan. Medela! Niet duur en zit heerlijk! Maar goed, als je je sexy wilt voelen misschien niet de beste keuze... Ik heb ze gekocht bij de thuiszorgwinkel. Voedingsshirts kon ik niets mee, maar weet dat er vrouwen zijn die ze erg fijn vinden. Ik droeg altijd shirts die ik ver genoeg naar beneden kon trekken (dus wijde hals), zodat ik ook niet met een hele lap stof tussen mij en baby zat te klooien. Tip, koop je bh in elk geval op de groei, maar misschien nog beter pas na de bevalling. Je borsten zullen nog veel groter worden na de bevalling!
ik zou ene goede aan laten meten bij lingeriewinkel. Ben zelf bij livera geweest en heb er nu 1 van Anita. Ze zeggen dat je dit vanaf 36 wk kunt doen. Ik dacht zelf dat mijn borsten niet zoveel waren gegroeit, maar meegroeibh's heten niet voro niet meegroei. Was van E naar G gegaan!!
Ik heb de bh's van de Hema. Zitten goed. Inderdaad een maatje groter kopen anders gaan ze knellen na de bevalling. Shirts heb ik bij H&M gekocht en bij Prenatal. Maar eigenlijk had ik meestal gewone shirts aan. Ging ook prima.
Ik heb 1 voedings bh van de hema, zit echt heerlijk! Heb ook 2 voedingsshirtjes van de miss etam, ook handig maar toen ik stuwing had kreeg ik mn borst niet eens door de opening heen. Dus zou zowieso van voedingsshirtjes een maat groter nemen want de top die binnenin zit is dan ook wat groter.
Ik had van de Hema, Anita en Thriumph. Hema vond ik werkelijk waardeloos. Bovendien gaat die maar tot cup D, of misschien hebben ze nu eindelijk eens het licht gezien om grotere te maken. Anita was het duurst, maar had ik voor de helft van de prijs in de uitverkoop, dus uiteindelijk viel dat wel mee en Thriumph was rond de 35 Euro. Die van Anita had ook nog wat kant, is wel zo leuk.
hmmm meiden, ik heb vrij kleine borsten en draag eigenlijk altijd voorgevormde bh´s... ben nu 35 weken zwanger en hoop borstvoeding te gaan geven. wil er wel een beetje ok bijliggen en dat mijn borsten mooi gevormd ogen... ik heb bij prenatal gekekne maar zijn allemaal van die slappe dingen... en voedingshempjes, zijn die niet handiger.. o daar zit natuurlijk ook geen verharding in..
Het kan zijn dat je borsten nog een enorme groeispurt gaan maken. Ik ben van cup A naar cup D gegaan . Bij de prenatal hadden ze pas wel een voorgevormde voedingsbeha, maar daar leek ik wel pamela in... Ik zou even afwachten wat je borsten na de geboorte gaan doen, want wie weet heb je genoeg aan de slappe hap beha's .
hebben jullie de voorgevormde voedings bh's met beugel van NOPPIES al gezien? En zo ja wat vinden jullie ervan? Ik verkoop ze bij mij in de winkel, en het heel goed, ze bestaan tot e cup en vanaf januari 2011 ook tot g...
Beha's had ik hier van Livera. Geen idee welk merk. Toevallig trok ik er van de week eentje aan, maar die was echt nog te groot. Dus ben benieuwd. Ik heb meegroeibeha's van de hema, en die zitten prima, dus mochten mijn borsten geen groeispurt meer maken, dan haal ik ze van de hema. Hier wel wat leuke borstvoedingskleding ingeslagen. Een shirtje van de Feed-me lijn van mama-licious en een super leuk zwart jurkje van Boob. (jurkje was gelukkig wel 50% korting) Ook heb ik nog wat zwarte voedingshempjes. Geen idee meer wat voor merk. Ik denk noppies of mama-licious. Die zitten ook prima.
Voedingsbh's van Anita of Noppies en geen voedingsshirt. Ik doe meestal een topje met spaghetti-bandjes aan en daarover iets anders zodat het topje naar beneden kan en het bovenste kledingstuk naar boven. Ik doe dit eigenlijk niet om echt discreet te voeden (lukt meestal toch niet aangezien zoontje vaak loslaat om de wereld te bekijken ) maar meer om niet met een blote buik te zitten (die is niet meer zoooo mooi...)