voedingsbh

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bianca33, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Hoi!

Mijn borsten zijn gegroeid van 75 D naar 75 E (maat v meegroeibh). Nu wil ik vast een voedingsbh kopen, is het dan verstandig om een F te nemen? Beter te groot....wie weet groeien ze nog en er moeten ook nog compressen in? Lijkt me ook niet handig om pas te kopen na de bevalling. Ik vind ze trouwens wel megaduur (rond de 50 euro voor de grote maten). Bijvoorbeeld eigen huismerk van Livera gaat maar tot E.

groetjes
    Bianca

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Waarom kijk je niet bij prenatal zijn ze niet zo duur 20 euro geloof ik.
    Groeibh is daar 15 euro en voedings iets duurder geloof ik.

succes

Groetjes Sonja

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik zou inderdaad een cup groter nemen... misschien 80 F?
    Je kunt ook eens op marktplaats kijken. De bh's van Anita (die normaal 50-60 euro kosten) staan daar vaak op voor weinig).

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb ook een voedingsbh aangeschaft in plaats van de meegroei. Ook omdat mijn borsten zo mega waren en de bh's vrij duur.
    Ikzelf heb een voedingsbh van Anita gekocht. 50 Euro maar het geld meer dan waard.
    Heb ze met veel plezier gedragen! Ik ben van een Dcup naar Hcup gegaan.
    Inmiddels zit ik weer op de F :)

5. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    bij de hema zijn ze geloof ik 12 euro alleen zijn ze niet heel mooi je hebt 2 kleuren zwart en wit en ze lijken op een sport bh maar zitten wel heel lekker,ik heb laast wel een mooie gekocht bij prenatal in het roze met een onderbroek erbij voor na de bevalling met kant heel schttig ik was 25 euro kwijt groetjes sofaan

6. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bij de Hema gaan ze helaas maar tot maat D, ik heb vorige keer een E-cup gehad en de bh heb ik gehaald bij de Prenatal. Dit weekend nog 20% korting!

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ze gaan maar tot 90E bij de Prenatal, en bij de hema maat tot de D-cup.
    Ik moet ook op zoek naar een goede voedingsbeha ( 2) maarja.... 95E , waar vind ik die.......

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ jingels. ik heb een meegroei bh bij livera vandaan en ik heb nu de maat 100F. Ze hebben die maat ook voor voedingsbh's en 95E hebben ze wel.

Deel Deze Pagina