Ik wil deze keer borstvoeding geven. En ben dus opzoek naar een voedingsbh. . Maar de maten die ik online en in de winkel tegen kom zijn vanaf cup maat b. En als het al op maar 36 is dan valt ie voor het borst gedeelte ook te groot uit. Ik heb cup maat AA en daar ben ik al niet blij mee. Een kleine A pas ik ook maar die voeding BH maten maken het zelfvertrouwen daarin ook niet echt goed. Wie weet waar je kleine maten kan kopen.
tja.. Die van mij passen er ook niet in hoor... ik heb gewoon sporthesjes (voorgevulde) en denk dat het daarmee wel lukt. Tenslotte heb ik maar een klein vrij gaatje nodig om ze uit te floepen..
Heb je na de bevalling nog steeds cup AA dan? Ik zelf heb een kleine B en tijdens de zwangerschap kreeg ik een D en na de bevalling een cup F! (Erge stuwing) En anders inderdaad van die zachte tops (sport bh's) ofzo? Bh's met beugels zitten toch voor geen meter als je bv geeft, ik kreeg er altijd keiharde (verstopte)melkklieren van.
Bij mijn dochter was het een weekje door stuwing c tegen D aan. Maar alles is weer terug gezakt. Nee niet iedereen heeft er geluk in
Heb je tijdens de bv ook niet een krappe maat b? Misschien gewoon beginnen met een goedkope maat b voedingsbh van de hema ofzo, en als de bv dan goed loopt kijken of je via internet misschien bij een speciaalzaak o.i.d. een kleinere maat kan vinden zo nodig? Ik heb ook geen grote maat, een krappe b zeg maar en tijdens de zwangerschap gewoon b. Maar dan zit je al net wat makkelijker inderdaad met die voedingsbh's. Maar heb je wel behoefte aan een bh dan? Want ik vond het ook vaak erg makkelijk om ipv een bh dan een hemdje met spaghettibandjes te dragen, met de bandjes naar beneden onder mijn oksels als ik erboven nog wat anders aanhad wat ik niet uit wilde doen. Dan schuif je het ook zó verder naar beneden voor het voeden.
Misschien kun je kijken naar voedingshemdjes, die hebben vaak wel een ondertop, dat is wel prettig voor de zoogcompressen. Die van de h&m zien er online in ieder geval veel te klein uit voor mijn borsten, ik heb normaal een bescheiden b, maar mijn borsten groeien al heel veel tijdens de zwangerschap. Ik weet niet hoeveel maten je borsten groeien na de zwangerschap, maar ik denk dat je de eerste maand wel op een b cup mag rekenen hoor. Zou niet teveel kopen vantevoren, misschien een paar goedkope bhs met b cup en een paar voedingshemdjes. Zoogcompressen geven ook nog wat vulling.
Ik heb die borstvoedingstopjes v/d H&M in de Solden gekocht en ze zitten net heel fijn, en ben helaas gezegend met grote borsten.. TS, ik zou nog even wachten, misschien dat je nog een grotere cup krijgt, je hebt nog even te gaan he! Ze raden aan een voedingsbeha pas enkele weken voor de bevalling of zelfs erna pas te kopen
Maar je hebt bij je dochter na de stuwing geen borstvoeding gegeven toch? Omdat je zegt dat je deze keer borstvoeding wilt geven? Want als de melkproductie eenmaal op gang is en stuwing voorbij, blijven je borsten toch zeker 1 á 2 maten groter.
Ik zou zeggen:wacht nog even. Koop een paar voedings hemdjes. Tijdens de kraamweek krijg je stuwing,dan wil je geen bh aan.... Als dat gezakt is, stuur je man naar de Hema,daar hebben ze goedkope,goede voedings bh's. Voor daarna,waarschijnlijk zullen je borsten wel minimaal 1 maat groeien.En is de kans groot dat je dan wel wat leuke bh's kan vinden.
Nee daarna gaan borst gegeven. En ik wacht ook nog even maar Omdat ik alles maar in grote maten kan vinden vroeg ik het me toch af.