pff ik word echt een beetje moe van mezelf. Ik kan me totaal niet ontspannen en zie sinds een paar weken overal een probleem. Terwijl ik zo helemaal niet ben (als ik niet zwanger ben!). ik maak me druk om de "gewone" babydingen: - heb ik alles wel, ben ik niets vergeten, is de babykamer wel af, is het matrasje wel goed, word ik wel een goede moeder, erger- wordt hij wel een goede vader, kan ik het wel aan. - hoe gaan we dat doen met onze gescheiden en totaal niet bevriende ouders? in mijn geval met een door mijn moeder gehate stiefmoeder? Ben ik sterk genoeg om hier schijt aan te hebben? Maar ik maak me ook druk om heel andere dingen: -gaat het wel goed straks met de kat (is niet zo heel tolerant). -onze kat komt buiten, hebben de buren geen last van haar (wonen hier nu een half jaar en nog geen klacht gehad). Loopt ze niet zo maar bij mensen naar binnen? - Als ik ga slapen draai ik vaak toch naar mijn buik. Ik ben hier nu zo alert op, dat ik heel licht slaap. Ik wil gewoon van mijn verlof genieten en languit in de tuin zitten, maar het lukt me niet! Ik baal hier echt van, hopelijk komt het nog wel, want ik zal me toch een beetje moeten ontspannen? Dus als iemand DE tip heeft??? Ik houd me aanbevolen
Lekker wat lezen, films kijken, leuke hobby zoeken? Irritant als je er zo over blijft piekeren, maar denk dat t er ook wel een klein beetje bij hoort hoor Succes je laatste weekjes!
Ik voel Me ook zo. !! Hopelijk gaat het over want ik zit mezelf en mijn gezin in de weg !! Sterkte en het zal er wel bij horen vrees ik.
haha, ik voel me precies betzelfde! zullen de hormonen wel wezen...ben ook steeds zo onrustig. denk ook steeds aan van alles dat er nog moet gebeuren. kan ook echt niet ontspannen. bedenk steeds weer wat anders om me druk om te maken! bben over 2 wkn uitgerekend dus t schiet gelukkig op!
Tja hoe moet je genieten van de laatste weken van Het verlangen naar de bevalling en het moment waar ik ons kindje eindelijk aan mijn man kan geven is zo groot.... We hebben zo lang op haar gewacht.... Eigenlijk stelt vier weekjes helemaal niets voor maar ik kan niet voorbij aan die gevoelens.... Ti's te sterk !! Naja ik tel af nog 28 daagjes en dan eis ik dat ik gestri
Tja hoe moet je genieten van de laatste weken van Het verlangen naar de bevalling en het moment waar ik ons kindje eindelijk aan mijn man kan geven is zo groot.... We hebben zo lang op haar gewacht.... Eigenlijk stelt vier weekjes helemaal niets voor maar ik kan niet voorbij aan die gevoelens.... Ti's te sterk !! Naja ik tel af nog 28 daagjes en dan zal ze er wel bijna zijn. Ben alleen zo onrustig.....