voedingsbh's, wat een ramp!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje25, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ik heb er ook maar een paar van de eprit besteld... wellicht passen die wel.. iemand daar ervaring mee??
     
  2. kers87

    kers87 Bekend lid

    4 sep 2012
    678
    0
    0
  3. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Zitten daar van die 'pads' in kers87? Of is het een 'slappe' bh?
     
  4. polkadot

    polkadot Actief lid

    2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik heb het precies zo als jou!

    Ik draag nu wel de slappe van de hema. Ik heb het maar opgegeven. Ik wilde echt niet zoveel uitgeven. Zodra je melk komt dan past het er zelfs niet meer in hihi. Dus ook cup mater groter kopen voor wanneer je melk door komt. Zelf draag ik normaal 75/80 A. Voeding bhs gaan vaak niet kleiner dan B. ook een probleem. Ik draag nu dus 75 b en dat zit te strak rondom dus maar 80 b besteld. Voor straks in de eerste weken koop ik er nog een 80 c bij. Daarna weer de 80 b's. De eerste weken/en maanden heb je de extra vulling niet nodig hihi. En ook erg onhandig want ze klappen geloof ik ook weer naar boven, dat heb je bij die van de hema niet.
     
  5. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ja dat klopt! Een A heb je geeneens! Belachelijk toch? Ik hoorde dat als je een voedingsbeha koopt rond week 36 dat er dan niet meer zoveel veranderd qua borstmaat .. ja oke, je krijgt die stuwing maar dat schijnt af te nemen na een week en dan heb je weer je normale maat die je met week 36-40 ook hebt?! Dat werd mij verteld
    In de week dat ik stuwing heb doe ik wel een voedingshempje aan dan...daar ga ik niet ook nog een bh voor kopen.
     

Deel Deze Pagina