Sta je bij de Jumbo om je boodschappen af te rekenen. Gaat dat briefje van 50 door dat apparaat, niet goed gekeurd bij de volgende kassa. Briefje weer niet goed gekeurd ondertussen kreeg ik het op mijn heupen kleuter dochter naast me, Die verheugde zich al op haar ham/kaas broodje. net uit school. En ik heb al hoofdpijn vandaag en mijn hoofdpijn daar begon nog heviger te worden zeg tegen dat meisje van de kassa ik ga zo gillen hwaha. Maar gelukkig eind goed al goed briefje werd toch goed gekeurd maar ik bijna een zenuwinzinking er van gekregen ik een vals briefje geven komt gewoon uit de automaat hoor pfff. En tja stel hij komt niet door de scanner van het is vals sta je toch mooi voor LuL hwha ja toch. Pff eind goed al goed.
Oh dat komt vaak voor hoor Ik heb dit ook wel eens gehad.. maar uiteindelijk doet die t dan toch wel. Zelf heb ik bij de jumbo gewerkt, en ook met die apparaatjes, en ik heb een keer gehad, dat een briefje het na 100x nog niet deed, en toen mocht ik hem idd niet aannemen. (ook verschillende apparaten geprobeerd)
Oooh vreselijk is dat.. Net als dat poortjes beginnen te piepen terwijl je wel alles gewoon afgerekend hebt.. Ik weet dan dat ik niets heb gedaan maar automatisch word ik toch knalrood, krijg een schuldgevoel en de neiging om keihard weg te rennen (Gelukkig heb ik voor de poortjes een brief bij de hand, zitten titanium platen in m'n rug.. Maar soms komt het ook door vriendlief's riem of een metalen jasknoop of rits.. Aaaargh!)
Dat vraag ik mij ook nog steeds af. Hoofdkassa mederwerker of zo kwam ook kijken naar dat brief je en toen werd hij wel goed gekeurd. Maar kneep hem toch wel. Mevrouw kunt u pinnen! nee dit keer helaas niet. ach ja het is goed gekomen.,
Op een of andere manier gaan bij mij ALTIJD de alarmbellen af op de poortjes op schiphol.. Ik moet altijd uitgebreid gefouilleerd (<-- geen idee hoe ik dat moet schrijven) worden. Ben benieuwd over 2 weekjes (weer op schiphol)
Die alarm dingetjes gaan juist vaak af op pakken luiers van de kruidvat. en bij kleding van de c&a daar zitten van die grote labels in met een alarm iets. Haha als je een nieuwe tas hebt gekocht kun je ook beter de label er uit halen.
Ik had het een keer bij de WE. Ik had 4 dagen daarvoor een trui gekocht daar. Ga ik die dag de stad in om even wat voor luc nog te halen achteraf. Gaat bij elke winkel dat poortje af. Sta ik bij de WE, kijk ik, zit er zo'n label in. Ik ben maar gelijk naar de kassa gelopen en gezegd dat ik die 4 dagen geleden had gekocht bij hun en of ze het label eruit willen halen. Stel je voor dat ie afgaat en ze zien dat je een trui aanhebt die bij hun nog in de collectie hangt....