Ik las iets over sojamelk, maar waar de meeste mensen denk ik niet bij stilstaan is dat er in sojamelk vaak suiker zit. Tenminste in die van Alpro en AH wel.
Zoals in mijn eerdere reactie is te lezen, kan je het beste het boekje van Ralph Moorman - De boodschappencoach eens in zien. Daarin staat welk product je het beste kunt kopen, dus wat het 'gezondst' is.
Ik vind dit altijd leuk om te lezen maar denk niet dat er van alles in 1 blog bij elkaar is. Teveel werk. Zo kwam ik er achter dat boter speciaal voor cholesterol helemaal niet goed is voor mensen die hier geen last van hebben. Ook dat altijd gezegd word dat roomboter slechter is dan 'gewone boter' maar dat is juist het tegenovergestelde. Over producten als soja- en amandelmelk inderdaad goed opletten zit suikers in. Ze zijn verkrijgbaar zonder suiker maar meestal in een biologische winkel.
dat soja veelal ook niet goed is las ik vandag weer, het is ook niet te doen tegenwoordig! over elk 'gezond' product schijnen wel weer negatieve dingen te zittne.... ik denk maar zo, zolang je overal met mate, en gevarieerd van eet, kom je een heel end!