Hallondit id de voedungsschema van me kleine man. 07.30 1 donkere snee brood met smeerkaas een flesje melk 250ml 10.30 een potje fruit 8+ of 12+ of 2 stuks fruit 13.00 donkere snee brood met appelstroop met stukje fruit 15.30 rijstewafel of koekje 17.30 potje of vers 19.30 bakje vla of joghurt 20.30 250 ml melk Wil graag weten wat er nog meer is voor op zn broodm hij eet wel halal. En lekkere gezonde tussendoortjes. Denken jullie dat t schema goed is?
Volgens mij ziet het er prima uit hoor! Krijgt je zoontje verder nog ander drinken tussendoor? Anders vind ik alleen 2 flessen melk wel weinig. Qua halal broodbeleg heb ik verder niet zoveel verstand, sorry.
Krijgt hij naast zijn melk ook andere drinken zoals water of aangelengde thee? Hier kreeg zoontje bij 9 mnden 07.00 180/6 10.00 1 stuk fruit, water 12.00 bruine boterham met beetje boter, 180/6 15.00 rijstwafel/cracotte/soepstengel of beetje griekse yohurt, water 17.00 warme hap, water 19.00 180/6 Eigelijk is dit met 10 mnden nog steeds zijn schema alleen gaat het avondeten slecht. Hij eet soms niets en andere keer een paar happen helaas.Gister wel weer een goede dag qua warme hap. Je kan een banaan prakken op brood of advocado, jonge kaas Verder goed schema hoor.
Ja helemaal vergeten te melden tussendoor staat er altijd een fles water klaar of afben toe met een drupdje diksap denk.ongeveer dat hij 2 a 3 flessen daarvan.op een dag drink
Schema hier: ontbijt 1 snee brood met boter Fles 180/6 Tussendoor een stuk fruit Lunch 1 snee brood met stroop/ roomkaas/ avocado/ Griekse yoghurt/ banaan (dit is wat hij tot nu toe eens op brood gehad heeft) Fles 150/5 Tussendoor: Rijstwafel/ soepstengel/ fruit/ snoeptomaatjes/ komkommer Avondeten: met de pot mee en 2 eetlepels Griekse yoghurt. Fles 180/6 voor t slapen gaan
Ziet er prima uit zo. Ik zou alleen niet zoveel melk in 1 keer geven....een kwart liter is echt enorm. Ik zou dan meerdere kleinere flesjes geven.