Lichtere kleur ontlasting en weinig eetlust

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ladys1987, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Mijn dochter van 13 maanden eet sinds woensdag slecht. (Ook drinken) sinds vrijdag avond is haar ontlasting lichter van kleur...niet spierwit maar wel veel lichter dan normaal.
    Eten en drinken gaat met vlagen soms beter. Verder is ze wel vrolijk en slaapt goed. Normaal ben ik zo bij de huisarts maar nu zijn we een weekje op vakantie ( wel in nl). Mijn huisarts belt me morgen....ik maak m e toch zorgen. Herkent iemand dit?

2. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    mijn dochterje is een stuk jonger, maar ik herken wel wat je schrijft. Als ze niet lekker is, drinkt ze vaak minder en dat merk ik dan aan de lichte kleur van haar ontlasting. En natuurlijk aan minder plasluiers. Meestal is het zodra ze weer opknapt over. Wel belangrijk om voldoende te laten drinken. Eten is minder belangrijk. Is er drinken wat ze heel lekker vindt en wat ze misschien wel wil? In dit soort situaties maakt mij het niet uit wát er precies ingaat (zoete diksap enzo) als er maar iets ingaat! Beterschap!

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Dankje oor je reactie. Zo denk ik dus ook...en drinken/melk gaat er wisselend in. En normaal eet ze echt goed dus voor mij raar. Alleen die lichte kleur ontlasting baart me zorgen...hoop maar dat het snel weer 'normaal' is

Deel Deze Pagina