Pyamapap is echt rotzooi! Zou ik zelf niet doen. Dan maar geen pap. En Dafne doet ook lang over 1 boterham hoor.
Fijn om even te lezen wat andere doen! Hier met 7.5 maand 6/7 uur wakker fles 180, bij papa en mama in bed 8.00 halve boterham met boter en roosvice super waterig slapen ( ongeveer 8.30 tot 11.00) als ze wakker word fruit 1 heel stuk gepureerd 12.30 fles 180 en daarna naar bed (slapen ongeveer van 12.40 tot 15.00) na het slapen halve boterham met boter en roosvice 17.00/30 warme groente hap+ half yoghurt toetje 18.30 fles 180 en naar bed voor de nacht de laatste weken komt ze nog wel weer voor een nacht voeding. Maar ze is dan ook al die tijd al verkouden en slecht in orde. Ik denk dat ze daar wakker van word en met een slap flesje valt ze weer rustig in slaap. Anders gaat ze spoken. Waar ik tegen aan loop is wat te doen kwa broodbeleg? nu alleen nog maar boter. En wanneer een boterham als lunch en een ander snacks na haar middag slaapje? en ik weet dat ik de warme hap iets voller moet maken met evt aardappel en over een tijdje vlees maar we eten zelf nauwelijks aardappel dus dat schiet er steeds bij in. Geprakt eten wil ook niet echt, dan houd ze naar een paar happen der mond stijf dicht. Als ik het pureer eet ze best veel.
Pyjamapap lust hij waarschijnlijk wel. Mijn dochter wil ook geen speltpap of fijne granen maar uit zo'n pakje vind ze wel heel lekker. Het is heel makkelijk meenemen dus als we onderweg zijn krijgt ze het wel eens. Wat je ook kan proberen is die grotere pakken, dat is met granen en een smaakje toegevoegd, biscuit of appel bijv