Ik las het net al 2x, maar is het normaal dat ze in het begin de groente en fruit vies vinden? eten van het lepeltje gaat ook moeizaam, wel beter dan in het begin, maar moeizaam. kan ik de groente en fruit ook met melk mengen? dat las ik namelijk ergens... en een liga koek? hoe geef ik die? gewoon zo in de hand of gemengd met fruit?
Ze moeten vaak toch een aantal keer iets geproefd hebben voor ze aan de smaak gewend zijn, dus het heeft ws niks met "het niet lekker" vinden te maken, maar meer met dat ze het niet kennen. Ook is het natuurlijk vreemd als baby dat je ineens een lepel in je mond krijgt, met iets daarop dat helemaal een andere structuur heeft dan melk.. Het eten van een lepeltje gaat vanzelf beter, dat merk je ook al.. Liga eerste stap is om te verkruimelen door het fruithapje, de Liga 2de stap is meer om uit de hand te eten, maar die mag ook eigenlijk pas vanaf 6 mnd.
Sorry, ik was een beetje onduidelijk. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de Liga eerste stap juist niet bedoeld is om uit de hand te eten, juist omdat hi zo kruimelt... Waarom ik dat dan niet getyped heb weet ik ook niet..