Geef jij je kindje nu rauwkost? Met al dat gedoe in Duitsland rondom die EHEC-bacterie? Ik was het altijd al grondig uiteraard, maar ik weet nu eigenlijk niet of ik het risico wil nemen... Aan de andere kant wil ik ook niet zo'n panische mama worden Hoe denken jullie daarover?
Zolang je de rauwkost goed wast en of schilt is er niets aan de hand. Mijn man kocht gisteren komkommers en werd in de supermarkt erg raar aan gekeken haha. Maar mn zoontje heeft er gisteren heerlijk van zitten smullen.
Wat al aangegeven word dat als je goed wast / schilt is er niks aan de hand zeggen ze, maar toch geef ik het mijn zoontje nu voorlopig even niet! Je weet maar nooit..... Wel balen want hij is gek van komkommer en tomaten.., maar goed als hij door mijn toedoen ziek zou worden zouik t mezelf nooit vergeven! Dus nee ik geef hetg voorlopig neit meer
Hier ook een liefhebster van komkommer in huis maar ik geef het voorlopig niet. Ook nemen wij het zelf niet. Ik wil gewoon geen risico lopen. Maar zoals met veel dingen doen waar jij je goed bij voelt. Ik vind het in iedergeval niet panisch
ik voel me zelf erg panisch dat ik het niet meer koop nu (komkommers, de rest nog wel) maar ik wil het niet op mn geweten hebben als er wel wat gebeurd...
Normaal ben ik redelijk nuchter, maar er liggen hier nu ook 3 komkommers op betere tijden te wachten. Stel nou dat we er ziek van zouden worden, zelfs dood konden gaan, terwijl het te voorkomen was?