Voedingschema

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door loncocacola, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Wat is jullie voedingsschema voor pasgeboren baby's? Mijn kleine moet ik nu om de 3 uur wakker maken voor een voeding (volgens de kraamhulp). 'S avonds na 22.00 is de laatste voeding en dan meldt hij zichzelf rond een uur of 01.00/02.00. En dan blijft hij zo nog een paar uur wakker voordat hij in slaap valt. Die nachtelijke uren maken me echt brak.

Hoe doen jullie dat met jullie kleintjes?

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgens mij als jou kleintje nog slaapt kan je je baby gewoon nog even laten slapen dat hebben ze in ieder geval tegen mij gezegd bij het CB. Er moet minimaal 2 uur tussen zitten en maximaal 4 uur, dus misschien dat jij je baby wel 4 uur kan laten slapen en misschien dat je baby dan ook zelf wakker word. En s'nachts ja daar kan ik je niet echt advies over geven want onze meid meld zich ook iedere 3 uur en dus ook s'nachts :) sinds een week doen we haar s'nachts met doeken ( inbakeren ) inpakken om zo maar even te zeggen en na haar voeding s'nachts slaapt ze vrijwel binnen een half uur weer en voorheen deed ze dat niet en lag ze klaar wakker in haar wieg, te huilen.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjah, hij is pas 6 dagen. Ik denk niet dat je van een schema kan spreken nu.
    Om het 3 uur hoef je hem idd niet wakker te maken. Er kan prima 4 uur tussen zitten. En als hij een keer 's nachts langer slaapt hoef je hem niet wakker te maken hoor. Er mag dan iets langer dan 4 uur tussen zitten. Hangt wel van zijn gewicht af. Als het een beetje flinkert is mag hij gerust langer slapen 's nachts.

Deel Deze Pagina