Ik zag zonet dat ik een fout had getypt in een bericht, maar tot mijn verbazing zag ik de [wijzig] knop niet onder het bericht staan..? Alleen de
Ik wou net hetzelfde vragen! Ik heb een bikini-foto gepost maar eigenlijk wilde ik die niet eeuwig laten staan vanwege het open karakter van dit forum. Kan ik die nu nooit meer weghalen??
De foto kun je bij Gebruikersinstellingen > helemaal onderaan bij 'Diversen' naar Bijlagen en daar kun je selecteren welke foto's je wilt verwijderen. De tekst die erbij staat blijft staan, maar je foto kun je wel gewoon weg halen.
Ik zal het ophelderen waarom dit zo is. In de forumregels staat dat alles wat je plaatst op zwangerschapspagina blijft bestaan. Ook als je bijvoorbeeld je account laat verwijderen ook dan blijven al je berichten staan. Om nu te voorkomen dat iemand die dus alles opzegt ook zelf alles gaat verwijderen is dit zo. Je kunt je voorstellen als iedereen overal stukken weg gaat halen de onderwerpen niet meer te lezen zijn door ontbrekende stukken. Wel is het zo als je bijvoorbeeld per ongeluk persoonlijke informatie neer heb gezet waar je bijvoorbeeld aan herkend zou kunnen worden wij (moderators/beheer) dit nog wel kunnen doen. Je kunt dan met de driehoek rechtsboven in je bericht een melding maken wij passen het dan aan. Grote spelfouten die we tegenkomen passen we ook aan want door autocorrect tegenwoordig willen er nog wel eens rare woorden ontstaan. Hopelijk beantwoord dit de vragen hierover. Groetjes Paula
Tja, het zijn de regels van het forum, dus daar heb ik niets over te zeggen. Blijf het alleen toch vreemd vinden, dat ik na bepaalde tijd mijn eigen berichten niet meer kan wijzigen.. Maar goed, so be it.