Voedingskledij

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door luckey, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hoi dames,

moet even mijn frustratie kwijt hoor...
    Ben op zoek naar leuke (betaalbare!!!!) kleding die het borstvoeding makkelijk maakt.
    Nu heb ik leuke tops gevonden bij de h&M, maar die hebben ze natuurlijk niet meer.

Op het internet vind je genoeg, maar veel vind ik gewoon te duur.
    Verder stoort het me behoorlijk dat elke afbeelding van een voedingsbh/shirt/top een zwangere vrouw toont.
    De meeste zijn toch echt al bevallen hoor als ze aan bv beginnen haha.

Maar goed, hebbe jullie nog tips waar ik kan kijken voor handige/leuke/betaalbare voedingsbh's en kleding.....

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.031
    6.780
    113
    zuid-holland zuid
    ik had ze dus wel van de h&m .. kun je ze daar niet online bestellen? Bij de hema kun je wel goedkope voedingstops online bestellen!
    Verder heb ik een paar shirts gekocht met zo'n overslag voor je borst, daar kun je ook heel makkelijk een borst uitwippen :)

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    #3 Poppe, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Ik heb een enorme collectie hemdjes met rekbare spaghettibandjes van de H&M, in vele kleuren, waren 5 euro per stuk. Die draag ik elke dag onder wat ik verder maar voor shirtje aan heb. Shirtje omhoog, hemdje omlaag trekken en klaar. Je kunt in het openbaar als je wilt met niet meer dan een spleetje zichtbaar voeden, want zodra de baby drinkt kun je je bovenshirtje weer wat naar beneden schuiven.

Ik heb ook 2 voedingstopjes gekocht, maar inderdaad belachelijk duur en je wilt toch niet elke keer hetzelfde aan... dus die zijn nauwelijks gebruikt.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb een paar leuke truitjes bij de prenatal gevonden, waren helemaal niet duur!

5. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook shirtjes met spaghettibandjes... en gewoon "laag over laag"....
    bijvoorbeeld bloesje ofzo erover....

en verder ben ik wel erg gemakkelijk worden met voeden.... maarja dat zal wel komen omdat het nr 3 is..... :D

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier was ik ook aan het denken maar vind het zo'n gedoe met ook nog eens mijn (voedings)bh uit"plooien".....
    Heb nu maar gewoon een paar bloesjes gekocht/besteld en kijken hoe dat werkt. Kan altijd nog van die topjes halen....
    Heb wel 2 voedingstops (spagettitops) van h&m gehaald en die zijn fijn want hoeft geen aparte bh onder.... hebben ze alleen niet meer (of ze waren gewoon op)

7. Bri

Bri Niet meer actief

Speciale voedingstops heb ik niet gebruikt. Heb er wel eens een gekocht omdat ik dacht dat het handig zou zijn, niet dus. Blijkbaar werkt dat niet goed met grotere borsten.

Ik droeg altijd 2 laagjes, waarbij de onderste laag naar beneden kon (meestal een hemdje, gewoon van de Hema of Esprit, ik heb ze in alle kleuren) en de bovenste laag naar boven of open met knoopjes.

Zonder bh was voor mij écht geen optie, dat gewicht liet (en laat) ik liever goed ondersteunen.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik doe het net als Poppe, iig als ik de deur uit ga zorg ik ervoor dat ik een spaghettitopje onder mn shirt aanheb. Topje omlaag, shirt omhoog, en voila. Makkelijk voeden zonder blote buik, en zonder al te blote borst.
    Ik heb niet echt speciaal voedingskleding gekocht. Alleen een paar makkelijke bh's, sportbeha's en zwangerschapsbeha's, die zijn zo lekker soepel.

Deel Deze Pagina