hoi dames omdat jullie me zo goed hebben geholpen met vorig topic, kom ik hier met nog een vraagje ik geef bv op vraag, en dat resulteert in 8 a 10 voedingen per 24u nu merk ik dat Berre laatste week sneller eet en krachtiger hapt, en soms maar een keertje vraagt om bv om in slaap te vallen of gewoon om bij mij te zijn (dan drinkt hij 2min en ligt hij gewoon bij mij te lachen) ... nu dat alles vind ik niet erg hoor wat ik me gewoon afvraag is het volgende, als Berre straks minder vaak gaat komen, dan neem ik aan dat hij gewoon per voeding meer gaat moeten drinken... maar is het dan de bedoeling dat hij ook langer moet drinken (nu ja een baby kan je niet forceren dus geen idee hoe dit gaat gaan...) het is gewoon maar weer eens een bedenking die ik me maak dus voor de duidelijkheid ik maak me geen zorgen komt wss van zelf goed
Huh... geen idee of dat 'moet', denk dat dat vanzelf misschien wel zo gaat. Alhoewel ik hier merk dat mijn toeschietreflex steeds sterker wordt, waardoor ze zich wel eens verslikt... Stiekem vermoed ik dus dat ze er hier niet langer over zal doen
Vaak kunnen ze als ze groter zijn meer drinken in kortere tijd door krachtiger zuigen... Althans hier drinkt hij soms ook korter en krachtiger en is dan toch erg tevreden. Hoeveel hij drinkt blijft een vraagteken natuurlijk... Dat regelt de natuur allemaal zelf!
Hier duurt een voeding nu tussen de 5 en 10 minuten ze worden gewoon sterker en kunnen steeds efficiënter drinken aan de borst. Ze kunnen krachtiger zuigen door de tijd alleen zitten we nu een beetje met het probleem dat meneer heel veel andere dingen veeeeel interessanter vindt dan de borst hopelijk is dat een fase
wel ja hier nu ook, maar ik kom van een half uur voor 1 kant en dan nog 15 min tot 20 min voor 'dessertje' dus het is een openbaring wat voor een zee van tijd ik nu krijgt de laatste dagen oei ja hopelijk is het een fase en gaat hij snel terug jouw borsten interessant vinden
Hier duren de voedingen sinds 2 weken ook minder lang. Op 15 minuten zijn we klaar, inclusief luier wisselen voel nu mijn tsr veel duidelijker en zoontje moet de melk goed wegslikken. Fijn he? Die extra tijd die vrijkomt!