voedingskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meliez, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik heb geen idee of dit hier thuis hoort, dus als het niet zo is, verplaats het maar naar het goede onderwerp.

Wat is verstandig? Ik loop nu richting het einde van m'n zwangerschap en wil straks borstvoeding geven. Is het handig om nu al een paar voedingsshirts aan te schaffen? Of kan ik beter wachten tot na de bevalling? En hebben jullie nog tips waar te kopen? Ook qua hoe de shirts vallen, passen ze goed? Blijven ze goed in model?

Ik heb bij m'n vorige zwangerschap niets gekocht, wat uiteindelijk toch niet zo handig bleek te zijn.:D:p

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb voedingsbh's aangeschaft en ga geen speciale kleding aanschaffen. Heb er wel naar gekeken, maar vind het allemaal lelijk. Geen tips dus..

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik schaf ook niks aan, vind echt niks leuks. Plus ik ben geen t-shirt met broek persoon en daar kom je toch vaak op uit. Heb wel bh's aangeschaft dat lijkt mij sowiso wel handig ;)

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik draag nu al voedingsbeha's en heb al wat voedingsshirts liggen. Besteld bij bonprix en zalando

5. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik heb alleen voedingsbeha's gekocht. Shirts kopen kan altijd nog als dat makkelijk lijkt. Als het even niet hoeft, niet... Ik heb nog geen mooie gezien. Daarnaast zie ik ook niemand in mijn omgeving maandenlang met voedingskleding aan lopen..

6. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik heb mijn dochter borstvoeding gegeven en had welgeteld één voedingsshirt. ;)
    Wat net zo goed werkt: een hemdje dat je omlaag kan schuiven en daaroverheen een shirt of truitje dat omhoog kan. Zo valt er ook niet heel veel te zien bij het voeden.

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik draag ze nu al! Ook de bh

8. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik had 1 voedingsbeha, ik wilde eerst kijken of de boel op gang kwam en mijn borsten groeiden na de bevalling tot cup kanonnen dus het was ook zonde geweest.. Ik heb het gewoon besteld en toen was het de volgende dag binnen..

9. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Ik heb wel voedingsshirts en bh's vantevoren besteld en vond dat toch wel handig. Mamalicious heeft gewoon neutrale shirts, niet mooi niet lelijk. Ze hebben er trouwens ook jurkjes. Bh's heb ik bij H&M gekocht, maar dat was wel zonde want na de bevalling groeiden ze inderdaad twee cupmaten en kon ik weer opnieuw bestellen :)

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
  11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Dit! Ik heb ook nooit voedingskleding gebruikt

12. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hm die hemdjes zien er wel handig uit. Ik heb niet echt veel kleding die makkelijk omhoog kan. Dus ff nadenken hoe ik het dan kan oplossen 😁

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ja ik droeg veel vesten met die hemdjes. Als het een beetje op gang is kan je altidj meer en mooiere shirts kopen

14. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik heb 1 voedingsshirt gehad maar dat systeem werkte van geen meter. Gewoon hemdje omlaag en shirt omhoog.

VoedingsBH is wél handig, ik had tijdens de zwangerschap een goedkope gehaald. Borsten zijn zo enorm gegroeid toen! Na een paar weken/maanden ben ik toen een goeie BH gaan kopen met de juiste maat. (toen nog steeds een F! Inmiddels weer terug naar een slappe C helaas :()

Deel Deze Pagina