Kennen jullie die uitdrukking? Dat je door alle hormonen die door je lijf razen vergeetachtig bent, warrig...of in mijn geval gewoon stom hahaha! Het schijnt dat je van alle Progesteron (en Oestrogeen) nogal duf wordt. Of het echt waar is of alleen een fabeltje weet ik niet, maar volgens mij heb ik er echt last van! Ik merk gewoon dat ik steeds domme dingen doe. Zo kocht ik gisteren bijvoorbeeld krieltjes bij de supermarkt, dacht ik. Manlief kon ze niet vinden toen ik thuiskwam, maar ik beweerde bij hoog en laag dat ik ze toch echt in de tas, bij de sla had gelegd. Niet dus, ze lagen nog bij de kassa in de supermarkt Eergisteravond had ik niet door dat ik m'n pyjama top achterstevoren had aangetrokken. Tot manlief zei "Uhh schat?" En vanavond was ik er met m'n gedachten wéér niet bij en haalde ik m'n duim open aan de blikopener Volgens mij konden ze me aan de andere kant van de stad horen vloeken *kuch* Hebben jullie ook last van Pregnancy Brain, of ben ik de enige?
Mijn woorden komen er wat ongelukkig uit hahaha alsof ik een verdoving van de tandarts heb gehad. Beetje in een roes levend... Afwezig.
Haha, ik ken het wel een beetje. Deze zw voornamelijk last dat dingen niet meer echt belangrijk zijn, behalve zw en voorbereidingen voor de baby 😊. Iemand vertelde me trouwens dat ze een collega op het werk had, die normaal ontzettend geordend was. Toen ze een paar dagen dat totaal niet was, gevraagd of ze zwanger was (beetje ook voor de grap), want zo was ze de vorige zw ook. Blijkbaar had ze nét positief getest en wist zelfs haar man het nog niet. Oeps 😂
Ach ja..gisteren bij de bram ladage wilde ik graag twee blikjes kroketten en een broodje cola... en gewoon nog een keer herhalen. ..ik zeg toch niks raars? ??
Hier noemen we ze baby brains. 😆 En ja werk in een 1 mans storage gedeelte en het is normaal zo organized en nu is alles steeds kwijt. 😅
Nou dit was net 3 ndagen voor ik positief testen We gingen met de auto op vakantie en ik zou voorin zitten onze 3 kinderen achterin om me man beetje allert te houden en mee te kijken Hahaha nou vreselijk bij moest me steeds wakker porren kids super druk in de auto hij was zo chagarijnig erom Paar dagen erna wist ik waarom haha Hele vakantie best moe geweest
Ik had het vorige week op mijn werk met nieuwe klanten. Ik vulde een formulier in met de datum, maar wist de datum niet. Dus mompelde ik vragend de hoeveelste het nou was. De 31e, oja dus ik schrijf 31 op, maar vervolgens gewoon totaal geen idee hebben in welke maand we leven. Echt geen idee, ging alle maanden in mn hoofd af, maar wist het echt niet. Voelde ik me even dom (zwanger) zeg