Voedingskussen Comfy of Doomoo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door NykaH, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik had bij mijn dochtertje een groot en erg zacht voedingskussen, er zat totaal geen stevigheid in en was erg onhandig.
    Volgens mij had ik deze bij ikea gekocht.

Nu ben ik op zoek naar een nieuw voedingskussen, die klein en stevig is. Ik heb al even gekeken op internet en heb twee kussens gezien die mij wel aanspreken:

De Comfy small of de Doomoo softy.

Zijn er dames die ervaring hebben met een van deze kussens?

2. Starsleeper

16 jul 2008
    76
    0
    0
    Hallo,

Ik heb toevallig van beide merken het slangenkussen. Van Comfy vond ik dat ie vrij rap zijn volume verloor. Ik slaap er wel nog steeds mee, vind het gewoon lekker liggen.
    Ik heb dus ook de Doomoo slangenkussen, die ik nog steeds als voedingskussen gebruik (voor als mijn dochter 's avonds haar fles moet drinken, dan sla ik dat kussen rond me en zit ze lekker op dat kussen tegen mij aan). Ik ben het meest tevreden over de Doomoo, ik gebruik 'm ook gewoon in de zetel, als ik een boekje wil lezen of zo :) Hij blijft relatief stevig.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb de Doomoo en ik ben er super tevreden mee. Hij is lekker stevig en door de stretch hoes past ie zich aan je lijf aan zodat ie nooit te hard ligt, maar toch stevig. Heb er vanaf het begin van de zwangerschap mee geslapen en is nog net zo stevig als in het begin.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb een Doomoo gekregen van mn ouders, vlak na Gijs'geboorte..

Ik gebruik hem bij iedere flesvoeding.. Ik ben er heel erg blij mee..

In t begin vouwde ik hem wel "dubbel" zodat gijs er bij mij op t bed beneden op kon liggen...Dat vond hij kennelijk ook fijn..

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb ook de Doomoo, echt een geweldig ding.

6. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Dan ga ik maar eens kijken voor de Doomoo. Heb hem namelijk nog niet in het echt gezien, alleen op internet.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Wil je het om zelf mee te slapen, of om mee te voeden? Ik vond om mee te slapen die van Jollein erg fijn (groot, lang kussen). Maar om te voeden een ramp: veel te lomp en groot.
    Ik heb bij Miss Little (misslittle.nl) een kleiner voedingskussen besteld. Kon zelf de stofjes kiezen, en deze was lekker licht en prima hanteerbaar: ideaal om te voeden. Heb 'm een maand of 7 gebruikt, en hij ligt nu te wachten op een evt. tweede kindje. ;)

8. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik heb de doomoo. heerlijk om mee te slapen. ik weet nog niet hoe hij is om te voeden. Ik heb hem gewoon gekocht bij de prenatal, maar dat is wel de grote. Jij wil geloof ik de kleine doomoo.

9. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    @Lien78

Ik wil inderdaad een kussen om te voeden (borstvoeding).
    Heb het bij mijn dochtertje met mijn grote kussen geprobeerd, maar dit was geen succes.
    Daarom wil ik nu een klein kussen, die ook lekker stevig is.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb er hier een liggen die mag je zo overnemen voor 15 euro incl. verzending. Het is een mooie, met wit kussen eromheen. Het kussen kun je eraf halen en wassen.

Het kussen heb ik 2 mnd gebruikt en nu staat het een beetje in de weg. Misschien kan ik er iemand blij mee maken?

Deel Deze Pagina