Aangezien ik in de zomer beval ben ik op zoek naar wat luchtige dekens en wikkeldoeken. Dekentjes in formaat wieg, om mee toe te dekken in de MC en de kinderwagen. In bed krijgt de beeb wel een gewone deken. Ik heb zo'n luchtige deken nog van mijn dochter, maar die is roze. Heb echt geen idee waar die vandaan komt, ws gekregen, aangezien het toen winter was. Ik zoek ook luchtige wikkeldoeken, niet van die stugge badstof doeken, maar gewoon zachten en niet zo verstikkend warm (a la lodger zeg maar) Mag ook online hoor. Bedankt alvast!
Ik had zoon omslagdoek van de Hema, dubbele laag stretch/katoen zeg maar, zonder muts. Kosten 5 of 6 euro geloof ik. Errug handig als omslagdoek regen tocht ofzo, en ik gebruikte hem als dekentje in de maxi cosi, in de wandelwagen, in de auto enzovoort HEMA - baby - bad - omslagdoek dit is de link (als ie werkt ). Je kunt ze trouwens ook met naam bestellen! Maar die zijn iets duurder. Hoop dat je er wat aan hebt!
ik heb er één van snoozebaby: Snoozebaby -Trendy Wrapping ik vind de mijne er wel niet terug momenteel maar heb er een vierkantige met kap en niet te dik.
Ik heb een hele poos geleden bij de Kruidvat gehaakte dekentjes gekocht. En dan moet je denken aan de dekentjes die er 'vroeger' waren, heel schattig En voor maar 5 per dekentje! (niet eens afgeprijsd) Heb ze daarna nog wel eens bij de Kruidvat gezien, dus ik denk dat ze regelmatig terug komen als ze die babyweken weer hebben
Vorig jaar stond er in de knippie baby een patroon om zelf een babynomade te maken inderdaad eg leuk! Jammer dat mijn mannetje er toen al te groot voor was. Misschien maak ik er nog wel een voor deze kleine purk
Die had ik ook bij Milan! Toen was ik ook in de zomer uitgerekend, ik vond ze echt ideaal. Laatst zag ik ze weer liggen bij het kruidvat en heb ik er weer 2 meegenomen voor onze nieuwe spruit (begin september uitgerekend, dus ik verwacht dat ik ze dan nog wel eventjes kan gebruiken).
Ik heb gisteren de koeka doek goed bekeken in de winkel en ben vandaag begonnen met namaken. Bij mij gaat de eerste altijd mis, maar ik leer van mn fouten Het is ondanks de fouten al een heel gaaf ding geworden, je kunt m ook net iets leuker maken dan he. Mijn leerlingen (ik geef textiel 's middags) wilden ook meteen die doeken maken. En kan ik meteen het hoofdgedeelte naar mijn eigen wens aanpassen, want dat mutsgedeelte vind ik altijd maar niks... Ik vind trouwens de stof van de koeka doek ook heel stug!
weet iemand ook precies in welke knippie het patroon stond? Mijn moeder bewaart alles, dus wellicht kan ik het nog terugvinden...
Ik heb de babywrap van Snooze, maar die is vrij dik. Maar waarom wil je persee een dekentje voor in de maxi cosi in de zomer, een jasje is dan toch voldoende?
Ik heb de doek wat groter gemaakt dan op het patroon en hij past nog in de deken. Gisteravond moesten we naar de hap met ons zoontje en was het fijn dat we heb in de deken konden meenemen. Ik zal zo eens kijken in welke Knip hij stond.