Hey meiden Ik vroeg mij af of de Woller warmtekussen iets is???? Zit er erg aan te twijfelen om het te kopen. KipKep - Woller - pittenzak, warmtekruik, buikkrampjes, koudepack bij stuwing
Grappig, ik zat er vanmorgen met mijn krampjesbaby ook aan te denken. Ik had deze op het oog: Smallvips.com die van 11,95.
@marlett oowja is ongeveer wel hetzelfde , vind alleen de woller er leuker uitzien, mja gaat om de functie verder niemand???
ik heb hem voor de beeb nog niet in gebruiik maar wel voor mijn bandenpijn vind het ideaal warmt snel en blijft lang warm top aankoop
Ik zou denken; hoe leg je een warmtekussen op een baby die gilt en strekt en krampt van de buikpijn? Dan kan je je baby beter tegen je eigen lichaam aan houden. Althans, hier had 't niet gewerkt bij onze gillende en overstrekkende krampjesdochter.
Sluit me bij Suusjeuh aan, een kindje met krampjes blijft echt niet zo rustig liggen en denk dat die liever bij hun papa of mama dan zijn.
Hey meiden het is ook niet echt alleen voor de krampjes hoor, want ik weet uit ervaring met mijn dochter dat andere dingen dan beter helpen. Maar vroeg me af of hij lekker warm word en lang warm bleef. Ik houd namenlijk niet van de kruiken (al zullen die vast veel beter warm blijven) maar dan kan ik dit evt in de winter even gebruiken. Ook handig als mijn dochter evt buikpijn heeft ofzo.