Voedingskussen handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tante Pollewop, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ja waar maak je je druk om zou je denken? (ben de 12 weken nog niet eens voorbij) :)

Maar ineens bedacht ik me dat zo'n voedingskussen wel handig zou zijn. Heb ik dit goed bedacht? Zijn er meer die er over denken zo'n ding aan te schaffen?

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb hem alleen gemist toen ik nog zwanger was...in bed...omdat je dan niet meer weet hoe je moet liggen op het einde. Ik ben er toen eentje vergeten te kopen, dacht ook dat het superhandig zou zijn omdat je dat altijd hoort, maar achteraf heb ik hem geen moment gemist.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    heb een comfy, overgenomen hier van iemand op de site en slaap er momenteel mee!moet zeggen dat het echt mega fijn is....

4. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ik heb er veel aan gehad tijdens mijn zwangerschap en heb nu een tweede aangeschaft. Ik gebruik hem echt heel vaak. Tijdens mijn zwangerschap tijdens slapen legde ik hem onder mijn buik en tussen mijn knieen. Nu gebruik ik hem met voeden en Sven ligt er op in de box met een dekentje erover heen. Ik heb een tweede aangeschaft omdat Sven tijdens het voeden veel poept en dat gaat er weleens doorheen :) :) :) Dus als de ene in de was is heb ik altijd de andere nog

Het is ook heerlijk om in je nek en schouders te leggen op bed, op de bank. Op het laatst als je een flinke buik hebt kun je niet zo lekker meer hangen. Zo'n kussen helpt daar wel een beetje bij.

5. Niet meer actief

ik kreeg hem bij de aanmelding van de kraamzorg :D

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dat is helemaal mooi, waar ben jij verzekerd? ;)

7. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Ja die aktie hadden ze ook bij de Groene Kruis in Groningen, natuurlijk nadat ik mij had aangemeld :(
    Heb hem nu maar zelf gekocht, lijkt me makkelijk met borstvoeding geven.

8. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    nou op www.misslittle.nl heb je niet alleen handige voedings kussens maar ook hele mooie kijk zelf maar onder voedingskussen
    g sofaan

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik vind hem heel fijn voor in bed. En straks lekker voor op de bank en met voeden. Prima aanschaf.

10. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    dank jullie wel voor jullie reacties! Wat ben ik blij met jullie; nu wil ik er zeker 1 haha.. De link ga ik nu even bekijken!

11. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Leuke link! Zou spontaan wensen dat ik wat handiger was.. Maar wel heeel gaaf dat iemand anders het dan nu voor je maakt :)

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Deze zien er wel apart uit maar lijken mij minder geschikt om tijdens je zwangerschap te gebruiken. Ik heb dan liever die van de Hema: voordelig en langer zodat je hem tijdens het slapen voor jezelf goed kunt gebruiken.

13. Niet meer actief

Dan was ik waarschijnlijk op tijd.. idd bij groene kruis :)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vond dat ding echt de aankoop van de eeuw! Tijdens mijn zwangerschap heb ik hem gebruikt bij het slapen heel handig half zo onder je buik. Nu gebruik ik het ding nog steeds voor Jaime als ik haar de fles geef dan ligt ze erop! Is echt een superding.
    Ik had m trouwens bij de HEMA vandaan.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ga er ook 1 halen, zoiezo voor straks op het eind, extra steun in bed, tijdens het voeden erg handig, makkelijk als je je kindje even bij jullie in bed wilt leggen, je kan je kindje erin leggen in de box.

ideaal lijkt mij.

16. Niet meer actief

ik heb bij de hema een hoes gehaald voor de voedingskussen dat is ook handig :D

17. Niet meer actief

ik gebruik de kussen nu op de bank voor achter mijn rug. Dan hoef ik tenminste niet zo van ver te komen als ik wil opstaan..

18. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hem tijdens de zwangerschap gebruikt tijdens het slapen en op de bank om mijn benen omhoog te doen.
    Nu gebruik ik hem om haar een fles te geven. Ze ligt er als een koningin op! Zodra ik hem pak weet ze al dat ze een fles krijgt :)

19. 17042007

17042007 Lid

2 jan 2007
    41
    0
    0
    Hai,

Enige tijd geleden sliep ik niet heel goed door, ben nogal een buikslaper en dat kon niet meer. Op advies van de buurvrouw toen een voedingskussen aangeschaft en sindsdien slaap ik als een roosje. Ik kan nu namelijk niet meer op mijn buik rollen. Ook gebruik ik hem als ik tv kijk op de bank. Echt een topper qua aankoop. Ik heb de mijne van Prenatal en ik heb een extra hoes gekocht bij de Hema.

Groetjes Sandra
    25w, 5d

20. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    wilde er ook graag eentje maar vond ze nogal duur. Ik ben gaan zoeken op Internet. Want als ze nu eenmaal duur zijn dan wel een goede.
    Ik ben uitgekomen bij voormijnbaby.nl, daar was een ecru in de aanbieding (scheelt best veel). En ik slaap sindsdien een stuk lekkerder. Soms heb ik er 's nachts ruzie mee, maar dat is als ik wil opstaan. En ga een extra hoes halen bij de hema (online is die tijdelijk niet meer leverbaar).

Deel Deze Pagina