ik dacht aan het begin van mn zwangerschap van tsja wat moet je ermee... gebruik je zo'n ding wel... best duur in aanschaf idd... vervolgens kreeg ik er eentje cadeau bij mn aanmelding voor kraamzorg, niet de beste kwaliteit vind ik zelf, maar ik kan echt niet meer zonder! het is de enige manier waarop ik nog slapen kan zonder al te veel pijn (heb hem nu al maanden altijd tussen mn knieen snachts), als ik hem 1x vergeet kan ik de volgende ochtend niet meer lopen. ik ga dus zowieso bij een evt. 2e zwangerschap absoluut een kwalitatief nog veel betere aanschaffen
Ik had hem al tijden, maar lag in de kast. Sinds een paar weken is ie uit de kast en heeeeerlijk. Lekker op de bank en in bed, jammer dat ie eerst zo lang in de kast gelegen heeft hier. Hoe hij bevalt als de kleine er is weet ik nog niet.
Ik hoop dat het voor mij geen miskoop van de eeuw zal worden want ik heb vandaag de Doomoo Buddy bestelt en die is 65 euro Maar hij zag er zoo lekker en mooi roze uit hihi. Wie heeft deze nog meer?
ik heb ook een voedingskussen aangeschaft. en ik slaap er ook beter mee, ik leg het kussen tussen mijn knieen en tegen mijn buik aan. alleen als ik in mijn slaap ga draaien, dan wil ik er nog wel eens vervelend tegen aan liggen. maar om in slaap te vallen is het echt een aanrader. hoe het kussen bevalt als de baby er is, weet ik nog niet.